استانها » البرز
کد خبر : 673631
پنجشنبه - 1 فروردین 1398 - 20:42
به مناسبت نوروز انجام می شود

تشدید نظارت بر پایانه های مسافربری البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: نظارت بر پایانه های مسافربری استان البرز با جدیت انجام خواهد شد و این نظارت ها در تعطیلات نوروز نیز تشدید می شود.

تشدید نظارت بر پایانه های مسافربری البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو، گفت: با هدف تسهیل سفر مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به قشری که از پایانه های مسافربری استفاده می کنند، نظارت بر این پایانه ها در ایام نوروز با جدیت انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: این طرح تحت عنوان “طرح ویژه نظارتی ۹۸” اجرایی خواهد شد و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت؛ همزمان با اجرای این طرح روند فعالیت آن ها بررسی و نظارت می شوند.

وی یادآور شد:کارگروه خدمات معاونت نظارت و بازرسی بر روند فعالیت ها در پایانه شهید کلانتری پیش از عید آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نیز ادامه دارد.

این مسؤول اظهار کرد: نظارت بر اقدامات شرکت های مسافربری همچون فروش بلیط و یا سایر واحدهای خدماتی مستقر در پایانه ها مورد هدف است.

شاهمرادی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند برای طرح مطالبات و شکایات خود در رابطه با پایانه های مسافربری به سامانه ۱۲۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت/۱۱۰۲/س/۲