استانها » البرز
کد خبر : 672612
دوشنبه - 27 اسفند 1397 - 18:52
فرماندار فردیس مطرح کرد

تشدید نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز

فرماندار شهرستان فردیس با تأکید بر اینکه در ایام تعطیلات عید نظارت ها تشدید می شود, گفت: مسئله مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام تعطیلات توسط شورای تأمین نیز پیگیری خواهد شد.

تشدید نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز, ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس در آخرین نشست شورای اداری شهرستان فردیس که امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،گفت: مسئله مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام تعطیلات توسط شورای تأمین نیز پیگیری خواهد شد.

فرماندار فردیس با اشاره به اهمیت اقدامات مسؤولان در روزهای ابتدایی سال آتی, بیان کرد: برخی در انتظار هستند تا در ایام تعطیلات از غفلت نهادهای نظارتی سواستفاده کنند و به امور خلاف بپردازند.

اینانلو یادآور شد: اداراتی همچون دامپزشکی باید بر نحوه توزیع گوشت در سطح شهرستان نظارت داشته باشند؛ همچنین نظارت بر محیط شهر توسط بهداشت و درمان رونق گیرد تا در تعطیلات شرایط خوبی در شهر فردیس حاکم باشد.

فرماندار فردیس با بیان اینکه تنظیم بازار باید انجام شود, خاطرنشان کرد: سازمان صنعت, معدن و تجارت به صورت مستمر پیگیر شرایط بازار باشند تا در ایام تعطیلات نیز گروهی سعی به سوء استفاده نداشته باشند.

اینانلو با اشاره به اینکه باید معیشت مردم مورد نظر قرار گیرد, اظهار کرد: پیگیری برای مقابله با سازه های غیرمجاز در دستور کار قرار دارد; همچنین اجازه نخواهیم داد تا برخی از سایه تعطیلات سوء استفاده کنند.

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ایام تعطیلات در سطح شهرستان حضور دارند, بیان کرد: سازمان جهادکشاورزی نیز در تعطیلات هوشیار باشند تا گروهی اقدام به تغییرکاربری غیرمجاز نکنند.

وی یادآور شد: دستگاه خدمات رسان در تعطیلات عید پاسخگوی نیازهای مردمی باشند; همچنین حضور کشیک ادارات در سطح شهر تقویت خواهد شد؛ ضروری است تمهیدات لازم و موارد ایمنی در چهارشنبه سوری رعایت شود.

برنامه های مهم سال ۹۸ تشریح شد

اینانلو از تخصیص اعتبار ویژه پایش تصویری شهر خبر داد و بیان کرد: پایش تصویری راه ها انجام می شود و طی اجرای این طرح انتظار می رود سال ۹۸ شهردارفردیس پیگیری لازم را انجام دهد.

وی با بیان این مهم که شناسایی افرادی که مخل آسایش مردم هستند در امور اجتماعی مورد تأکید است و جزء اولویت های سال ۹۸ به شمار می آید، تصریح کرد: سعی داریم در سال جدید  خط انتقال آب شهرستان فردیس بدون مشکل انجام شود تا در تابستان به مشکل کمبود آب شرب مواجه نشویم.

تکریم ارباب رجوع اولویت اجرایی برنامه ها

وی رسیدگی به مطالبات مردمی را افتخاری برای مدیران برشمرد و تصریح کرد: اگر شخصی نسبت به عملکرد مدیران و کارکنان ادارات اعتراض داشته باشند, آن دسته از کارکنان با برخورد جدی ما مواجه خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همواره خواستار تکریم ارباب رجوع در ادارات هستیم, اظهار کرد: مسؤولان باید برخورد مناسب را با زیر مجموعه خود و همچنین مردم داشته باشند.

مطالبات رسانه ها تحقق خواهد یافت

اینالو مطرح کرد: معتقد هستم که رسیدگی به مسائل شهری با مطالبات اصحاب رسانه رونق خواهد گرفت؛ همچنین رسیدگی و مقابله با سازه های غیر مجاز تأمین آب شرب سطح شهرستان و نظارت بر قیمت کالا از جمله مطالبات اصحاب رسانه است.

فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی مردم و مسؤولان هستند, اظهار کرد: خبرنگاران همکاران و هم فکران عرصه اجرایی هستند و در یک سال گذشته هم پای ما در تمام برنامه ها بودند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران کارشناسان و مشاوران مسؤولان می باشند, اظهار کرد: احترام ویژه ای به این قشر داریم و خواستاریم تا نواقص را به ما گوش زد کنند؛ انتظار می رود همکاری رسانه ها با مسئولان شهر و فرمانداری بیش از پیش شود.

در پایان این نشست سعید کرمی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس معرفی شد همچنین از زحمات مهدی علی خان مسؤول سابق حراست فرمانداری فردیس تقدیر شد و سید رحیمی به عنوان مسؤول جدید حراست مجموعه فرمانداری معرفی شد.

 انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۳