به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر سه شنبه در جلسه آموزش خانواده دختران در کانون شهید مفتح اردستان اظهار داشت: والدین باید ببینند چه اندازه به دین خود احترام می گذارند و چقدر از انتخاب نام نیک برای فرزندان خود استفاده می کنند.

وی افزود: والدین برای فرزندان خود در خصوص یادگیری همه موارد پول و وقت دارند اما در تربیت یادگیری مسائل دینی و قرآنی بعضا وقت گذاری نمی کنند.

امام جمعه اردستان گفت: اولیای دانش آموزان وظیفه دارند تا فرزندان را در مسیری قرار دهند که برای آنها مصونیت آور باشد و با تربیت صحیح دینی آنها را از آسیب های اجتماعی به دور نگه دارند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: اولیا همانطور که برای جسم فرزندان خود هزینه می کنند باید برای تقویت روح آنان نیز هزینه کنند و در زندگی آنان برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

وی ابراز داشت: خطر تهاجم فرهنگی در کمین است تا با دام های متفاوت روان و روح فرزندان را هدف قرار دهند و آنان را از راه راست منحرف کنند، بر ای این اساس ما می توانیم محافظ دائمی از جنس ایمان برای فرزندان ایجاد کرده و مطمئن باشید آشنایی با رویارویی این موارد فرزند ما منحرف نخواهند شد.

امام جمعه اردستان با اشاره به خطرات در پیش روی فرزندان گفت: هزاران صیاد شیاد در انتظار فرزندان، این امانت الهی هستند که وظیفه والدین را سنگین می کند تا در تربیت آنان با جدیت کوشا بوده و این نسل نو را با قرآن و اهل و بیت آشنا کنند.