استانها » البرز
کد خبر : 408147
شنبه - 10 شهریور 1397 - 13:20
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

ترافیک راه‌های کرج و تهران نیمه سنگین است/ رانندگان با رعایت قانون از مشکلات ثانویه جلوگیری کنند

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: وضعیت ترافیکی درراه‌های تهران و کرج نیمه سنگین گزارش‌شده است و همکاری رانندگان و مسافران با پلیس از مشکلات ثانویه خواهد کاست.

ترافیک راه‌های کرج و تهران نیمه سنگین است/ رانندگان با رعایت قانون از مشکلات ثانویه جلوگیری کنند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از نادر رحمانی امروز گفت: وضعیت ترافیک در محور قزوین به رشت و همچنین محدوده امام‌زاده هاشم (ع) تا این لحظه نیمه سنگین گزارش‌شده است.

وی از ترافیک نیمه سنگین در جاده مخصوص به سمت کرج نیز خبر داد و گفت: در محدوده‌های فردیس، گرم‌دره و شهرک خاتم ترافیک، پرحجم می‌باشد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک‌های محدوده شرق تهران تصریح کرد: حرکت خودرو از شهرهای بومهن، رودهن، دماوند و هراز و در کل کلیه ترددها به سمت تهران دارای ترافیکی نیمه سنگین است.

به گفته رحمانی ترافیک در همه محورهای محدوده شهر دماوند، میناوند، جاجرود، چالوس و بزرگراه فردیس به تهران نیز پرحجم و در محدوده عوارضی تهران نیمه سنگین گزارش‌شده است.

وی در پایان بابیان اینکه همچنین وضعیت ترافیکی در اطراف استان البرز یعنی آزادراه کرج به تهران در محدوده‌های پل کلاک و گرم‌دره نیز نیمه سنگین است، خاطرنشان کرد:  از رانندگان و مسافران می‌خواهیم با همکاری دوسویه با پلیس و رعایت قانون، از مشکلات ثانویه در محدوده‌های ترافیکی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/