استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 739941
جمعه - 24 خرداد 1398 - 22:13

تذکر امام‌جمعه بجنورد نسبت به برخی هنجارشکنی‌های فرهنگی

امام‌جمعه بجنورد با تذکر نسبت به برخی هنجارشکنی‌های فرهنگی، گفت: کشف حجاب در خودرو جرم است و با آن باید برخورد شود.

تذکر امام‌جمعه بجنورد نسبت به برخی هنجارشکنی‌های فرهنگی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌ ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به اهمیت یقین و اعتقاد به آخرت اظهار کرد: اگر فردی به عذاب قیامت یقین داشته باشد از انجام گناه دوری می‌کند و این امر باعث پیروزی انسان در زندگی می‌شود.

وی شک را ازجمله آفت‌های مهم از بین برنده یقین عنوان کرد و افزود: شبهه و شک، یقین را نابود می‌کند و باعث خاموشی نور یقین می‌شود.

امام‌جمعه بجنورد فضای مجازی را امروز عاملی برای تولید شک در جوانان برشمرد و گفت: جوانان را باید راهنمایی کرد و مراقب آنها در فضای مجازی بود که با شک و شبهه آفرینی درخت ایمان را خشک و نابود می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خون شهیدان درراه انقلاب را عاملی در برابر اقدام دشمنان برای تغییر نظام ایران دانست و ادامه داد: دشمنان غیرقابل‌اعتمادند و خانه‌های آنها همچون خانه عنکبوت بی‌پایه و اساس بوده است.

وی سفر رئیس مجلس به خراسان شمالی را دارای برکات زیاد برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای توسعه استان حضور سران قوا در خراسان شمالی، برگزاری جلسات و علاوه بر مشاهده کمبودها و کاستی، ارائه گزارشی در همین راستا، تا بتوان دنبال رفع مشکل آنها رفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی از پیگیری ویژه راه‌آهن در این سفر خبر داد و تصریح کرد: رئیس مجلس به حضور مردم در پای‌کار و تلاش و تعامل اذعان کرد و مردم را مورد تشویق قرارداد.

وی همچنین با اشاره به هفته صنایع‌دستی گفت: این هنر و فرهنگ در استان ملموس است و می‌تواند برند آن برای خراسان شمالی بسیار مؤثر باشد.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه خراسان شمالی همچنین با تذکر به برخی رفتارهای قانون شکنانه گفت: کشف حجاب در داخل خودروها جرم است و نیروی انتظامی با آن باید برخورد قاطعانه انجام دهد.

وی در انتها نسبت به برگزاری مراسم‌های شادی نامتعارف در ایام سالروز تخریب بقیع در استان ابراز تأسف کرد و افزود: به مسئولانی که در این ایام برنامه‌های شاد برگزار می‌کنند، هشدار داده می‌شود که  این‌گونه مسائل را جویا شوند تا دیگر تکرار نشود.

انتهای پیام/