استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 1000438
چهارشنبه - 15 اردیبهشت 1400 - 12:43

تداوم نظارت پلیس در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اقدامات پلیس در پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: نظارت پلیس در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا به نحو شایسته تداوم دارد.

تداوم نظارت پلیس در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ سید مجتبی اشرفی اظهار داشت: مشاغل ردیف های
۲، ۳ و۴ در شهرهای قرمز تا پایان طرح اجازه فعالیت ندارند و پلیس همواره با همکاری سایر دستگاه ها و مردم بر فعالیت های صنوف نظارت دارد لیکن باید از تمام ظرفیت ها برای اطلاع رسانی و ارتقاء برنامه های مبارزه با کرونا بهره گرفت .
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به محدودیت تردد و خروج و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی اظهارکرد: با رانندگانی که از قوانین و مقررات سرپیچی کنند برابر قانون با آنها برخورد میشود.
سرهنگ اشرفی ضمن اشاره به اینکه واحد های صنفی متخلف پلمپ می شوند خاطرنشان کرد: صنوف می بایست در این خصوص همکاری لازم را با پلیس و سایر نهادهای خدمت رسان داشته باشند تا بتوان از موج چهارم کرونا عبور کرد.
وی ضمن اشاره به گشت های نظارتی پلیس گفت: از همه صنوف می خواهم که به منظور سلامت خود و مردم همکاری لازم را با این تیم ها داشته باشند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه ملاک عمل پلیس در اعمال محدودیت های تردد ،مصوبات ستاد مقابله با کرونا است گفت :نظارت پلیس در اجرای محدودیت های تردد شبانه ورود وخروج خودروهای غیر بومی و فعالیت صنوف در پیشگیری از بیماری کرونا به نحو شایسته تداوم دارد و از مردم خواست از ترددهای غیر ضرور جدا خودداری کنند.