اجتماعی » اقتصاد مقاومتی، اشتغال » حوادث » شهرستان های اصفهان » شهری
کد خبر : 39321
یکشنبه - 12 دی 1395 - 16:02

تخلیه حساب با ترفند برنده شدن در قرعه کشی

فردی که با ارسال پیامکی با عنوان ” برنده شدن در قرعه کشی” یکی از شهروندان را به کنار دستگاه عابر بانک کشانده و با ترفند های خاص موجودی حساب او را به حساب خود منتقل کرده بود توسط ماموران پلیس فتای اصفهان دستگیر شد.

تخلیه حساب با ترفند برنده شدن در قرعه کشی

به گزارش پایگاه خبر ی ربیع ،به نقل از سایت پلیس سرهنگ”سید مصطفی مرتضوی” رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان  گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از او با ترفند ارسال پیامک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مالباخته مشخص شد ، وی پیامکی با عنوان ” شما برنده قرعه کشی شده اید” را دریافت کرده و سپس با فرد ارسال کننده پیامک تماس می گیرد و او هم از وی می خواهد تا به یکی از دستگاه های عابر بانک برود.

سرهنگ مرتضوی با اشاره به اینکه فرد شاکی پس از رفتن پای عابر بانک و انجام دستورات فرد کلاهبردار متوجه برداشت هشت میلیون ریال وجه نقد از حساب اش می شود ادامه داد: ماموران پلیس فتا با انجام یکسری کارهای تخصصی کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف کرد و انگیزه خود را کسب مال عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: هرگز به پیامک هایی از نوع برنده شدن در قرعه کشی که از آنها خواسته می شود تا به عابربانک مراجعه کرده و یا اطلاعات حساب خود را برای آنها ارسال کنند توجهی نکرده و در صورت برخورد با این گونه موارد حتماً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهید.