استانها » البرز
کد خبر : 656167
چهارشنبه - 8 اسفند 1397 - 17:57
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز:

تخفیفات صنوف باید متعادل باشد/ ضرورت خود نظارتی در شب عید

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با تاکید بر ضرورت خود نظارتی در شب عید، گفت: تخفیفات صنوف باید متعادل باشد.

تخفیفات صنوف باید متعادل باشد/ ضرورت خود نظارتی در شب عید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، علی‌اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در همایش اتحادیه‌های استان البرز که با هدف تسهیل در بازار شب عید برگزار شد، گفت: تخفیف صنوف باید متعادل باشد؛ تخفیف ۷۰ درصدی بی‌اعتمادی در جامعه را به همراه دارد چرا که نامتعارف و غیرعقلانی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز بیان کرد: باید خود نظارتی در شب عید تقویت شود و اجازه ندهیم که برخی با سوء استفاده شرایط جامعه را متشنج کند؛ برخی سعی دارند در جامعه القاء کنند که تورم ۳۰ درصدی پس از ۲۲ بهمن و شب عید اتفاق می افتد در این خصوص نباید اجازه دهیم این توهمات پررنگ شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه اقدامات محرک نباید توسط اتحادیه صورت گیرد، افزود: صحبت‌های اتحادیه‌ها مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت از این رو انتظار داریم رئوسای اتحادیه‌ها با هوشیاری و دقت در جمع اصحاب رسانه قرار گیرند تا به توهم گران‌شدن اقلام کمک نکنند.

مختاری با تأکید بر اهمیت تقویت همدلی میان صنوف و اتحادیه‌ها، خاطرنشان کرد: بهتر است تمامی اختلاف‌ها را کنار بگذاریم تا روزهای پایانی سال را در آرامش سپری کنیم.

وی در پایان به تقویت ثبات بازار تأکید کرد و ادامه داد: عملکرد برخی از وزارتخانه‌ها در توزیع و تأمین کالا بی تدبیری است که باید بیش از پیش به این مهم توجه شود.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲