استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 1026569
چهارشنبه - 24 اسفند 1401 - 17:01
از سوی بنیاد علوی صورت گرفت:

تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریالی تسهیلات به طرح های اشتغالزایی دانش بنیان همدان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مرتضی هوشیار، نماینده بنیاد علوی در استان همدان در بازدیدی که از نمایشگاه دائمی شرکت های دانش بنیان داشتند، اظهارکرد: در سال جاری با نامگذاری به نام «تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» برای حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان یک جریان خوب حمایتی شکل گرفت و حمایت های قبل را توسعه داد. […]

تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریالی تسهیلات به طرح های اشتغالزایی دانش بنیان همدان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مرتضی هوشیار، نماینده بنیاد علوی در استان همدان در بازدیدی که از نمایشگاه دائمی شرکت های دانش بنیان داشتند، اظهارکرد: در سال جاری با نامگذاری به نام «تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» برای حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان یک جریان خوب حمایتی شکل گرفت و حمایت های قبل را توسعه داد.

وی با بیان این‌که حوزه دانش‌بنیان، مصداق خلق ارزش افزوده چند برابری است؛ عنوان کرد: با یک رویکرد دوراندیشانه، نگرشی بلند مدت و جامع‌نگر، یکی از حوزه‌هایی را که می‌توان مصداق عینی بازگشت چندین برابری ارزش دانست، همین حوزه دانش بنیان است؛ حوزه‌ای که از ظرفیت ارزش افزوده‌های چندصدبرابری و خلق ارزش چندین برابری حوزه دانش بنیان واقعی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مجموعه پارک علم و فناوری استان در راستای اشتغالزایی طرح های شرکت دانش بنیان با بنیاد علوی تعملاتی داشتند و تسهیلات خود اشتغالی ارائه شد، تصریح کرد:‌ ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۶ برای ۳۰۰ فقره پرونده اختصاص داده شده است.

هوشیار ادامه داد: به هر طرح یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات تخصیص داده شده که تاکنون ۵۰ درصد آن اخذ شده و مابقی تا اوایل فروردین ماه سال آینده پرداخت می شود.

نماینده بنیاد علوی در استان همدان ابراز داشت: امسال برای نخستین بار بنیاد علوی از طرح های اشتغالزایی دانش بنیان های پارک علم و فناوری حمایت کرده و در سال‌ آینده نیز حمایت ها در قالب تسهیلات کارفرمایی تا سقف ۴۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.