استانها » البرز
کد خبر : 691724
پنجشنبه - 29 فروردین 1398 - 16:29

تخریب ۴۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در کرج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از ۴۱ مورد تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در فروردین ماه ۹۸ در این شهرستان خبر داد.

تخریب ۴۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در کرج

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، عبدالرضا روشن نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج  از اجرای ۴۱ مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی ماهدشت خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۱۲ هکتار از زمین های کشاورزی منطقه به حالت اولیه اعاده شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج افزود: در راستای صیانت از عرصه های زراعی و باغی ‌و برخورد با تغییر کاربری های غیر مجاز، ظرف دو روز گذشته در ماهدشت منطقه خدایارخان، به استناد تبصره دو ماده ١٠ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها مصوب سال ١٣٨۵، اعمال قانون در ۳۸ قطعه اجرا شد و طی آن ۲۷۶۵ متر دیوارکشی، ۴ بنا و ۶۰ متر مربع استخر با همکاری مرجع محترم قضایی و نیروی انتظامی تخریب شد.

روشن نژاد در خصوص اقدامات پیشگیرانه جهاد کشاورزی در زمینه ساخت و سازهای غیرقانونی از صدور ۴۶۸ مورد اخطاریه جلوگیری از عملیات ساخت‌وساز غیرمجاز  و اجرای ۳۵۲ مورد اجرای حکم تخریب در شش ماهه دوم سال ۹۷ خبر داد.

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه گریز از قانون و ساخت و سازهای غیر مجاز، آسیب‌های جبران ناپذیری به بخش کشاورزی و نیز خود مالکان اراضی وارد می کند گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون نیز طی مدت یک ماهه فروردین ۱۶۴ مورد اخطاریه صادر و ۴۱ مورد حکم تخریب اجرا شده است.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/۳