استانها » تولیدی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 1023851
یکشنبه - 20 آذر 1401 - 19:21

تجلیل از کارکنان گاز همدان بمناسبت روز جهانی داوطلب

 بمناسبت ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب مراسم بزرگداشتی در سالن شهدای استانداری برگزار گردید.

تجلیل از کارکنان گاز همدان بمناسبت روز جهانی داوطلب

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در این مراسم دکتر آقا محمدی مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری، دکتر پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از داوطلبان این جمعیت در سالن شهدای استانداری حضور داشتند.

میزبان مراسم آقای دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان بود که در سخنان خود به اهمیت و جایگاه ویژه خدمت رسانی داوطلبانه، صادقانه و گمنام تاکید نمودند و از زحمات این نهاد ارزشی در مسایل متعدد و بحران استان از جمله نهضت آبرسانی و خدمات رسانی اربعین تقدیر نمودند.

دکتر آقا محمدی مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری در سخنان خود به اهمیت جایگاه زن در سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) پرداختند و داوطلبان و اعضای این جمعیت را از رهروان واقعی آن حضرت برشمردند و بر استمرار با قدرت و صلابت در این مسیر تاکید نمودند.

همچنین در این مراسم که به منظور تجلیل از نیم قرن تلاش ها و زحمات شبانه روزی جناب آقای هادی غروی برگزار گردیده بود، دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور به بیان اهمیت جایگاه خدمات رسانی داوطلبانه این جمعیت پرداخت و مصادیق آن را در ادعیه مرتبط با ماه مبارک رمضان تشریح نمودند و از مجاهدت های صادقانه جناب آقای هادی غروی تشکر کردند.

در این مراسم از آقای نادر کرمی برگزیده داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر استان و کارمند شرکت گاز استان همدان با اهدای لوح سپاس، تقدیر گردید.