استانها » الناز حسینی » تولیدی » کردستان
کد خبر : 907266
یکشنبه - 1 دی 1398 - 12:04

تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی وموفقیت نظام اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده کمر همت بسته‌اند که ما را وادار به شکست کنند، اظهار داشت: تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی وموفقیت نظام اسلامی است.

تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی وموفقیت نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده کمر همت بسته‌اند که ما را وادار به شکست کنند، اظهار داشت: تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی وموفقیت نظام اسلامی است.

” حسین خوش اقبال ” در مراسم اختتامیه دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهان وکارکنان انتظامی استان کردستان با اشاره به طرح ریزی توطئه‌های مداوم دشمن بر علیه نظم مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: علیرغم توطئه‌ها واقدامات خصمانه دشمن و خساراتی که به مردم وارد می‌شود باید با ارتقاء بصیرت ودانش عمومی، مردم را از اهداف پلید دشمن آگاه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده کمر همت بر شکست نظام اسلامی بسته‌اند افزود: تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی وموفقیت نظام اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان، گفت: تدبیر و حوصله نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف در برخورد با مردم موجب موفقیت این نیرو در مأموریت‌ها شده است و شان و منزلت پلیس پیش مردم و مسئولان بسیار بالا است.

خوش اقبال ادامه داد: کسانی که دل در گروه انقلاب دارند باید معلومات و دانش خود را در راستای توطئه‌های دشمنان افزایش داده تا در اجرای سیلست های نظام و تدابیر فرمانده کل قوا بهتر عمل کنیم.

وی با تاکید بر وحدت وهمدلی همه مردم ومسئولان در شرایط سخت تحریمی تصریح کرد: تنها راه موفقیت این است که به نیروها و داشته‌های خود اعتقاد داشته باشم و این هم میسر نمی‌شود مگر در راستای همگرایی، وحدت، انسجام وعمل به فرامین فرمانده معظم کل قوا.

وی شرایط جامعه را در شرایط کنونی شرایط ویژه‌ای دانست وتاکید کرد: علیرغم سختی‌ها، همه کسانی که در اجرا و برقراری نظم و امنیت تلاش دارند بایستی با وحدت وهمدلی مردم را در صحنه نگه داشته وزمینه را برای شکست دشمن فراهم کنندچراکه امام به پشتوانه این ملت حکومت تشکیل داد و در جنگ ۸ ساله تحمیلی علیه دشمنان ایستاد وبه موفقعیت رسید.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار نیروهای مسلح ایران اسلامی را نیروهایی مؤمن، انقلابی وبابصیرت دانست واظهار داشت: امروز بعد از ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح ما اعم ازسپاه، ارتش و نیروهای انتظامی و امنیتی نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور نیز امنیت آفرین هستند وحرفهای زیادی برای گفتن دارند.

سردار ” علی آزادی ” فرمانده انتظامی استان نیز در این مراسم، پشتوانه مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل دانست وتاکید کرد: مردم ما مردمی همیشه در صحنه وبابصیرت هستند ودر عرصه‌های مختلف پیشرفت وتوسعه کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند. وی رضایت واعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی دانست وادامه داد: اگر رضایت مردم را داشته باشیم نیروهای نظامی وانتظامی ماهمیشه مقتدر وبا صلابت خواهند بود.

سردار آزادی با بیان اینکه وظیفه خطیری چون تأمین امنیت مردم بر عهده نیروی انتظامی است افزود: مردم پلیس را از خود می‌بینند و پلیس نیز خود را جدا از مردم نمی‌بیند وبا تمام وجوددر خدمت به مردم تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه یازدهمین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم تصریح کرد: یکی از برکات نظام اسلامی این است که مردم ما به واسطه این حکومت حق رأی پیدا کردند و مردم خودسشان نمایندگان را انتخاب ودر قانون سهم دارند.