استانها » تهران » تولیدی » صدیقه عباسی نیک
کد خبر : 896314
سه شنبه - 12 آذر 1398 - 11:22

تاکید مدیرعامل بر ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در بازدید از منطقه برق قدس

در جریان بازدید های مدیریتی از مناطق،ظهر روز سه شنبه،پنجم آذرماه، مدیرعامل و معاونان شرکت، از نزدیک در جریان روند فعالیت های منطقه برق قدس، قرار گرفتند.

تاکید مدیرعامل بر ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در بازدید از منطقه برق قدس

به گزارش پایگاه خبری ربیع ؛ در این نشست، مهندس حسین صبوری، مدیرعامل شرکت، ضمن خداقوت به کارکنان این منطقه، اظهار داشت: با توجه به شاخص های عملکردی در صنعت برق، رصد عملکرد حوزه های مختلف و مناطق برق به صورت هوشمندانه و کاملا مکانیزه در حال انجام و رسیدگی، می باشد.

وی با اشاره بر انجام پروژه های گذر از پیک بار ۹۸ و حذف قبوض اظهار داشت: انجام موقیت آمیز این پروژه ها جز با تلاش شبانه روزی همکاران در سطح شرکت امکان پذیر نبود.

مدیرعامل در این بازدید با عنوان این مطلب که همت عالی همکاران مطمئنا در پیشبرد اهداف شرکت تاثیر بسیار خواهد داشت، تصریح کرد: احترام به حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع از تکالیف همیشگی کارکنان این شرکت است و نیرو های پرتلاش این شرکت مانند گذشته، پاسخگوی مشترکان خواهند بود.

گفتنی است؛ در این نشست مهندس سید منوچهر ساداتی، مدیر منطقه برق قدس با ارائه گزارشی از فعالیت های این منطقه، شاخص های عملکردی و نیاز های این منطقه به منظور ارائه خدمت مناسب به مشترکان را تشریح کرد.

در پایان این نشست؛ از کارکنان منتخب در انجام فعالیت های محوله در منطقه برق قدس،توسط مدیرعامل و هیات همراه، تقدیر شد.