تولیدی » شهر اصفهان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 210949
یکشنبه - 1 بهمن 1396 - 08:17

تامین رضایت مردم تنها با امکانات مادی مقدور نیست/ دل مسئولان باید لبریز از محبت به مردم باشد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام سیدمحمود علوی، در جلسه شورای اداری استان اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید سرباز گمنام امام زمان(عج) در شمال غرب کشور و خدمه کشتی نفتکش سانچی، اظهار کرد: مسئولان باید دلهایشان لبریز از محبت و عطوفت به مردم باشد و امیال سیاسی و حزبی را در ارائه خدمات […]

تامین رضایت مردم تنها با امکانات مادی مقدور نیست/ دل مسئولان باید لبریز از محبت به مردم باشد
به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام سیدمحمود علوی، در جلسه شورای اداری استان اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید سرباز گمنام امام زمان(عج) در شمال غرب کشور و خدمه کشتی نفتکش سانچی، اظهار کرد: مسئولان باید دلهایشان لبریز از محبت و عطوفت به مردم باشد و امیال سیاسی و حزبی را در ارائه خدمات به آنان لحاظ و منظور نکنند.

وی خاطر نشان کرد: باید به عنوان خدمتگزاران مردم همه توان خود را به کار گیریم تا دل شکسته ای را شاد کنیم و در این صورت می توان رضایت الهی را هم حاصل کرد.
حجت الاسلام علوی با اشاره به وقوع ناآرامی های اخیر در برخی استان های کشورمان، گفت: نقطه شروع بحران از اقدام ها و فعالیت های دشمنان نبود، بلکه دامن زدن به نارضایتی‌ها موجب بروز حوادث شد که البته همکاری و همدلی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی، آن را برطرف کرد.
وی اضافه کرد: مردم به خاطر امیدهایی که به نظام دارند از همراهی با اغتشاشگران پرهیز کردند اما دشمنان و بدخواهان نظام با بزرگنمایی آشوب ها درصدد انتشار اغتشاشات به همه کشور بودند اما پایان یافتن این اتفاقات در مدت چهار تا پنج روز، مایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه مشکلات و زمینه نارصایتی از قبیل مسائل قومیتی، معیشت و ریزگردها در کشور وجود دارد که می تواند به کشور آسیب بزند افزود : با سرمایه گذاری و خدمت گذاری بیشتر به مردم مسائل و مشکلات آنها حل کرد.

این مقام مسئول، وجود امنیت بی‌بدیل در کشور را ثمره همدلی و همکاری همه دستگاه ها و ثبات و مشروعیت سیاسی حاکمیت را در گرو حمایت مردم دانست و ادامه داد: حمایت مردم نشات گرفته از رضایت مردم است و به میزان نارضایتی شاهد کاهش حمایت و مشروعیت خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اصفهان هم در ادامه این جلسه، با اشاره به اولویت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از سوی مسولان، اضافه کرد: دشمن همچون مگس به دنبال نشستن روی زخم است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، همچنین خواستار انجام فعالیت های اساسی در زمینه اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان شد و افزود: مدیران باید با همکاری یکدیگر نقص های زیربنایی اقتصاد استان را برطرف کنند.
امام جمعه اصفهان اظهار کرد: مدیران باید بر روی مسائل اقتصادی متمرکز شوند و انجام فعالیت های راه گشا برای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی را در دستور کار قرار دهند.

وی بر پرداخت به موقع حقوق کارگران تاکید کرد و گفت: به تعویق افتادن حقوق کارگران رنج آور است و دولت باید به این موضوع توجه جدی داشته باشد تا مشکلی پیش نیاید.
آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: حتی اگر طرح های سنگین متوقف شوند نباید پرداخت حقوق کارگران به تعویق افتد.

وزیر اطلاعات در این مراسم با تقدیر از عملکرد اداره اطلاعات استان اصفهان، مدیرکل جدید این اداره کل را معرفی و منصوب کرد.

انتهای پیام/ ۲۰۷/نصیری