استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 621932
پنجشنبه - 4 بهمن 1397 - 21:10
از ۵ بهمن برگزار می‌شود؛

تئاتر جابر، میهمان بانوان بجنورد

مسئول هیئت خادمین اهل‌بیت بجنورد گفت: تئاتر جابر همزمان با مراسم تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم خراسان شمالی از ۵ بهمن‌ماه در بجنورد به اجرای نمایش برای بانوان می‌پردازد.

تئاتر جابر، میهمان بانوان بجنورد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مریم سادات افشین فر امروز اظهار کرد: هیئت خادمین اهل‌بیت دو ماه قبل با یک گروه نمایشی به نام جابر آشنا شد که وابسته به موسسه نورالهدی قم است و در رابطه با زندگی‌نامه شهدای هسته‌ای اجرای نمایش دارد.

افشین فر در ادامه گفت: هیئت خادمین اهل‌البیت بجنورد سالانه همایش “قرار بهشت” را برگزار می‌کند که هدف از آن تکریم خانواده شهدای مدافع حرم و ترویج روحیه جهادی و انقلابی در بانوان است که به دلیل موضوع این تئاتر تصمیم گرفته شد، که از این گروه دعوت به عمل آید.

مسئول هیئت خادمین اهل‌بیت بیان کرد: تئاتر جابر، توسط طلاب خواهر جامعه الزهرای قم، اجرا می‌شود.

وی درزمینه ممنوعیت ورود آقایان به نمایش را این‌گونه ابراز کرد: ازآنجایی‌که بازیگران این نمایش خانم هستند، تئاتر ویژه بانوان است و به خاطر مفاهیم موجود در تئاتر ازجمله شهید، شهادت و جهادی زندگی کردن، صلاح دیده شد که حضور بانوان در این تئاتر در رده‌ی سنی ۱۰ سال به بالا باشد اما درزمینه آقایان هم جای خالی چنین گروهی حس می‌شود که امید است بعدها شاهد آن باشیم.

این کارشناس مذهبی افزود: تئاتر جابر، ازنظر محتوایی نزدیک به اهداف همایش ” قرار بهشت ” است به همین سبب تصمیم گرفتیم این نمایش را در بجنورد داشته باشیم و از هر قشری دعوت به عمل‌آوریم تا آن روحیه انقلابی زمان دفاع مقدس را در بانوان دوباره زنده کنیم.

افشین فر در پایان از بانوان انقلابی و فرهنگی بجنورد دعوت کرد تا این برنامه فرهنگی را حمایت کرده و در آن شرکت کنند.

  تئاتر جابر از ۵ تا ۷ بهمن‌ماه در دو سانس ۹ و ۱۴ در تالار حافظ بجنورد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت بلیط با شماره ۰۹۳۸۳۰۹۸۷۷۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/