برخوار » تولیدی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 126302
شنبه - 1 مهر 1396 - 11:30
خبرنگار: مهناز طغیانی

بیش از ۵۰ درصد تعاونی های برخوار نیمه فعال هستند

رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی برخوار گفت:بیش از ۹۰ تعاونی دربرخوار موجود است که ۴۰ تعاونی فعال و سایر تعاونی ها نیمه فعال هستند.

بیش از ۵۰ درصد تعاونی های برخوار نیمه فعال هستند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، کریم علی نقی افزود: رکود موجود در بخش اقتصادی کشور دامن تعاونی ها را گرفته به طوری که بیش از نیمی از تعاونی برخوار نیمه فعال هستند.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم از ابتدا نسبت به بخش تعاونی ها نگاه ویژه ای داشته و دراین مدت توجه به تعاونی ها بیشتر شده است.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برخوار به طرح روستا تعاون اشاره کرد و افزود:طرح روستا تعاون یکی از طرح هایی است که در قالب اشتغال فراگیر اجرا می شود.

علی نقی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح روستا تعاون توسعه اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی روستاها است و در قالب آن فعالیت های توسعه ای روستا بر مبنای بهره گیری از استعداد ها و ظرفیت های موجود در روستاها می باشد.

وی با اشاره به برگزاری همایش طرح روستا تعاون در برخوار افزود:دوهمایش در روستای محسن آباد و علی آباد ملا علی برگزار و در این همایش از جوانان روستا دعوت و مزایا شرکت های تعاونی برای آن ها تشریح شد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ روستایی در این همایش شرکت کردند افزود: این همایش باهدف ایجاد شرایط لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در بخش تعاون برای روستاییان و آشنایی آن ها با شرایط ایجاد شرکت های تعاونی و خدمات و تسهیلات قابل ارائه به این شرکت برگزار شد.

انتهای پیام/