استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 957557
دوشنبه - 19 خرداد 1399 - 15:11
در تعطیلات نیمه دوم خرداد ماه سال جاری :

بیش از ۱۱ میلیون تردد در جاده های مازندران ثبت شد

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: برابر آمار بدست آمده از۱۰۴ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی ایام متاثر از تعطیلات نیمه دوم خرداد ماه سال جاری ( بازه زمانی ۱۳ الی ۱۷خرداد ) بیش از یازده میلیون تردد در سطح محورهای استان مازندران به ثبت شد.

بیش از ۱۱ میلیون تردد در جاده های مازندران ثبت شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع مهندس عباسعلی نجفی عنوان نمود: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران _ مشهد به ویژه پتانسیل های گردشگری و مواهب طبیعی به خصوص در ایام تعطیلات از پرترافیک ترین راه های کشور محسوب می گردد.
وی ادامه داد : از این رو در ایام تعطیلات نیمه دوم خرداد شاهد ترافیک و حجم بالای تردد در محورهای استان بودیم.
مهندس نجفی اظهار داشت : بر اساس آمار موجود در این ایام تعداد ۵۵۴۰۷۴ تردد ورودی به محورهای استان را داشته و مقدار ۵۳۱۳۱۱ تردد خروجی را از سطح محورهای استان شاهد بودیم.
وی در ادامه افزود : پر تردد ترین محور های استان : ساری قائمشهر و برگشت ، بابل قائمشهر و برگشت و بابل – آمل و برگشت بوده است.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران در خاتمه خاطر نشان ساخت : با توجه به شرایط موجود ، از مردم شریف کشور تقاضامندیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر ، حتما نکات بهداشتی را در طول سفر رعایت نمایند.
گفتنی است : مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایتwww.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.