به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، جاوید مهری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق در سطح شهرستان، مأموران انتظامی پاسگاه ایرج و پلیس‌راه این فرماندهی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی نیسان حامل آرد غیرمجاز شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران خودرو موردنظر را توقیف کردند، اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد غیرمجاز و قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در ادامه بیان داشت: در بررسی به‌عمل‌آمده ارزش ریالی کیسه‌های آرد غیرمجاز ۳۲۰ میلیون ریال برآورد گردید.

وی با اشاره به این‌که در این عملیات یک نفر متهم نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر تشدید اقدامات پلیس در راستای مبارزه با کالای قاچاق در سطح شهرستان گفت: نیروی انتظامی با ورود هرگونه کالای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه میزند به‌شدت برخورد کرده و از شهروندان انتظار می‌رود در صورت اطلاع ازاین‌گونه اخبار موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/