تولیدی » خبر دریافتی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 194391
یکشنبه - 10 دی 1396 - 15:34
خبرنگار: ابراهیم قربانی

وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی ایران

عده ای همگام با جریان سازی شبکه های بیگانه، با سوء استفاده شیطانی از مطالبات اقتصادی اقشار جامعه، به خیابان آمده و با سر دادن شعارهای ساختار شکنانه، اقدام به تخریب بیت المال و اموال عمومی نمودند.

وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی ایران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عده ای همگام با جریان سازی شبکه های بیگانه، با سوء استفاده شیطانی از مطالبات اقتصادی اقشار جامعه، به خیابان آمده و با سر دادن شعارهای ساختار شکنانه، اقدام به تخریب بیت المال و اموال عمومی نمودند.

اقدام این جمعیت اندک که در میان خیل تماشاگران دوربین به دست، مرتکب این جنایت شدند، محکوم به زوال و ابطال است.

نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کاشان، ضمن محکومیت این حرکت، از تمامی مردم شریف کاشان دعوت می کند در راهپیمایی روز یکشنبه مورخ ۱۰ دی، ساعت ۱۶، در میدان جهاد حضور حداکثری پیدا کرده و با اعلام وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی ایران و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، بر مسیر روشن عدالتخواهی و ظلم ستیزی نظام جمهوری اسلامی، تأکید نمایند. این حضور غیرتمندانه خواهد توانست ته مانده های این حرکت خبیث و مهره های فریب خورده و دلداده غرب را، پاکسازی کرده و شهر را به طهارت و طراوت انقلابی، زینت دهد.

همزمان دستگاه های مسؤول موظفند به سرعت، عوامل اخلال گر را شناسایی کرده و برخوردهای لازم را صورت دهند. همچنین بر همه مسؤولان لازم است با جدی انگاشتن مسأله اقتصاد و اشتغال، به صورت ویژه به مفاهیم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، توجه کرده و برای برون رفت از مشکلات و مصائب اقتصادی، چاره جویی نمایند و به صورت جهادی مردم را برای رهایی از تنگنا و فشارهای اقتصادی یاری کنند.

انتهای خبر/