تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 508532
یکشنبه - 13 آبان 1397 - 19:45

به روزرسانی جدید برای گوشی Mate 20 Pro به بازار عرضه شد

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت هوآوی و گوشی جدید آن Mate 20 Pro منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت به روزرسانی جدید برای آن به بازار عرضه کرده است.

به روزرسانی جدید برای گوشی Mate 20 Pro به بازار عرضه شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت هوآوی و گوشی جدید آن Mate 20 Pro منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت به روزرسانی جدید برای آن به بازار عرضه کرده است.

رونمایی از به روزرسانی جدید گوشی MATE 20 PRO

هنوز یک هفته از عرضه گوشی Mate 20 Pro به بازار نمی گذرد که این شرکت تصمیم گرفته است به روزرسانی جدید خود را برای بخش دوربین این گوشی به بازار عرضه کند. اگر شما جز افرادی هستید که به تازگی گوشی پرچم دار هوآوی را خریداری کرده اید باید بگوییم که همین الان می توانید از به روزرسانی جدید این گوشی استفاده کنید.

ویژگی های اضافه شده در به روزرسانی جدید گوشی MATE 20 PRO

اول از همه ، گفته شده که افکت های جدیدی به سیستم دوربین گوشی Mate 20 Pro اضافه شده و در کنار آن از هوش مصنوعی جدیدی نیز برای بخش ضبط ویدئو رونمایی کرده است. بعد از به روزرسانی شما می توانید از این افزونه های جدید استفاده کنید مانند اضافه شدن رنگ ها به وسیله هوش مصنوعی ، تار شدن پس زمینه.

ویژگی جذاب به روزرسانی جدید

این افزونه زوم هوش مصنوعی در گوشی Mate 20 Pro می تواند تمرکز را در زمان ضبط ویدئو افزایش دهد. همچنین از بسته امنیتی جدید اکتبر برای این گوشی نیز در این به روزرسانی رونمایی شده است. این موضوع البته می تواند برای کاربران خیلی هم کاربردی باشد به هر حال بسته های امنیتی برای کیفیت گوشی خیلی مهم و اساسی است.

به روزرسانی جدید برای گوشی Mate 20 Pro به بازار عرضه شد

توضیحاتی در مورد این به روزرسانی جدید

حجم این به روزرسانی حدود ۴۹۰ مگابایت بوده و کاربران در بریتانیا و آفریقای جنوبی می توانند هم اکنون این به روزرسانی را دانلود کنند و گفته شده در چند روز آینده برای بخش های دیگر دنیا نیز این به روزرسانی در دسترسی کاربران قرار خواهد گرفت.

مشخصات گوشی MATE 20 PRO

طراحی شیشه و فلز هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در نگاه اول کاملا آشنا به نظر می‌رسد و حاشیه‌های بسیار اندک پیرامونی و ناچ بالای صفحه‌نمایش به این شباهت کمک می‌کنند. میت ۲۰ از ناچ بسیار کوچکی با طراحی قطره‌ای بهره می‌برد اما در میت ۲۰ پرو به دلیل حضور سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی، با شرایط متفاوتی روبرو هستیم و ناچ بزرگ و غیر قابل صرف نظر کردنی در این گوشی دیده می‌شود.

OLED بودن صفحه‌نمایش Mate 20 Pro همانطور که پیش ‌بینی می‌شد قابلیت جذابی را برای این گوشی به همراه داشته که تا به امروز در گوشی دیگری در مجموعه هواوی دیده نشده است؛ در این مدل از سنسور اثر انگشت درون صفحه ‌نمایش استفاده شده و بدین‌ترتیب در بخش پشتی به جز مجموعه دوربین، به المان دیگری بر نمی‌خوریم.