استانها » تهران » تولیدی » صدیقه عباسی نیک
کد خبر : 829616
سه شنبه - 26 شهریور 1398 - 13:54
وعده فیاض به شهروندان جنوبغرب پایتخت:

بهره برداری قریب الوقوع دو دستآورد ارزشمند عمران شهری در آینده نزدیک

مجموعه سرپوشیده ورزشی طبقاتی شهید سرتیپ وحید دستگردی به همراه پل روگذر ۴۵ متری کن بر روی بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی بزودی افتتاح و تقدیم شهروندان جنوبغرب پایتخت خواهند شد.

بهره برداری قریب الوقوع دو دستآورد ارزشمند عمران شهری در آینده نزدیک

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مجموعه سرپوشیده ورزشی طبقاتی شهید سرتیپ وحید دستگردی به همراه پل روگذر ۴۵ متری کن بر روی بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی بزودی افتتاح و تقدیم شهروندان جنوبغرب پایتخت خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، سید محمد فیاض شهردار منطقه در جریان بازدید از روند احداث پروژه‌های عمران شهری ضمن بیان مطلب فوق افزود: مجموعه مجهز سرپوشیده ورزشی طبقاتی شهید دستگردی در زمینی به مساحت ۳۱۰۰ متر مربع و در ۴ طبقه احداث و هم اکنون نیز مراحل پایانی تکمیل آن در حال انجام می‌باشد.

وی اضافه کرد: این مجموعه که از آن بعنوان بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی جنوبغرب تهران نیز یاد می‌شود، دارای ۷ سالن ویژه ورزشهای توپی، تنیس روی میز، پرتاب دارت، بیلیارد، ایروبیک، رشته‌های مختلف رزمی، بدنسازی، شطرنج و تی آر ایکس بوده و مجاورت آن با خانه کشتی یک مجموعه کامل و کم نظیر را در اختیار شهروندان علاقمند به ورزش قرار داده است.

این مقام مسئول همچنین از آماده بهره برداری شدن پل روگذر ۴۵ متری کن واقع در بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی نیز خبر داد و اظهار داشت: این سازه در تقاطع محور شریانی شهید بروجردی با خیابان ۴۵ متری کن واقع شده که سطح مثبت یک آن که هم اکنون مراحل پایانی احداثش را پشت سر گذاشته، ارتباط شمال محور ۴۵ متری کن به شرق محور شهید بروجردی را برقرار خواهد کرد.