مدیر منطقه سه شهرداری کاشان

بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه سه با ۱۶.۶ میلیارد ریال اعتبار

در شانزدهمین هفته چلچراغ توسعه صورت گرفت
 بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه سه با ۱۶.۶ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در شانزدهمین هفته چلچراغ توسعه صورت گرفت
 بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه سه با ۱۶.۶ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان،بهره‌برداری از پیست اسکیت مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو، بهسازی پارک نرگس و اجرای آسفالت معابر را از جمله پروژه‌های این منطقه در شانزدهمین هفته #چلچراغ_توسعه نام برد.
محسن حیدری، با اشاره به پیست اسکیت مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو گفت: برای این پروژه که بتن‌ریزی به مساحت ۳ هزار متر مربع برای آن صورت گرفته و اقداماتی نظیر رنگ‌آمیزی، تثبیت سنگ و…برای آن انجام شده اعتباری به میزان ۳.۵ میلیارد ریال صرف شده است.
وی، بهسازی پارک نرگس با ۳.۵ میلیارد ریال اعتبار را نیز یادآور شد و افزود: برای این منظور ۵۵۰ متر مربع بلوک فرش، ۶۰۰ متر مربع آسفالت، ۱۶۰۰ متر مربع فضای سبز و ۲۰۰ متر جدول‌گذاری انجام شده است.
مدیر منطقه سه شهرداری در ادامه به پروژه مسیر کندرو بلوار ملاصدرا نیز به عنوان پروژه دیگر هفته شانزدهم چلچراغ توسعه اشاره و عنوان کرد:بر این اساس زیرسازی به مساحت ۵ هزار متر مربع با اعتبار ۴ میلیارد ریال و آزادسازی مسیر کمربندی با اعتباری به میزان ۳.۶ میلیارد ریال  انجام شده است.
حیدری همچنین اجرای آسفالت معابر سطح منطقه سه را خاطرنشان کرد و افزود: اجرای آسفالت در خیابان‌های گازرگاه، آیت‌الله سعیدی، بلوارهای ساحلی و چمران و .. به میزان ۴۵۰ تن آسفالت با هزینه‌ ۲ میلیارد ریال صورت گرفت