استانها » البرز
کد خبر : 472944
پنجشنبه - 19 مهر 1397 - 17:12
معاون فضای‌مجازی صدا و سیمای استان البرز:

بهترین مدیریت فرهنگی جامعه تولید محتوای پاک است/فیلتر شبکه‌های مجازی راهکار خوبی برای مقابله با هجمه‌ها نیست

معاون فضای‌مجازی صدا و سیمای استان البرز گفت: نباید تنها با فیلتر شبکه‌های مجازی به مقابله با هجمه‌ها بپردازیم، بلکه میتوانیم با تولید محتوای پاک و تأثیرگذار بهترین مدیریت فرهنگی را به انجام برسانیم.

بهترین مدیریت فرهنگی جامعه تولید محتوای پاک است/فیلتر شبکه‌های مجازی راهکار خوبی برای مقابله با هجمه‌ها نیست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، محمد ورزدار در نشست تخصصی فعالان فضای‌مجازی استان البرز که با حضور جمعی از اعضای معاونت فضای‌مجازی صدا و سیمای استان البرز، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و جمعی از فعالان فضای مجازی در سالن جلسات دادگستری برگزار شد گفت: شناخت فعالین فضای‌مجازی، شناسایی تولید محتوا در سطح استان، هدفمند کردن تولیدات محتوا در فضای‌مجازی و تقویت راهکارهای هم‌افزایی برای تولیدات استانی، از جمله اهداف برگزاری این نشست است.

وی ادامه داد: کارگاه تولید محتوا در استان البرز به مجموعه صدا و سیما واگذار شده است و ما برای تقویت این عرصه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

معاون فضای‌مجازی صدا و سیمای استان البرز افزود: همچنین در این راستا بهترین و توانمندترین افراد فعال در فضای مجازی استان البرز نیز شناسایی و معرفی خواهند شد تا با آموزش و ایجاد هم افزایی مثمر ثمر به یک مدیریت واحد فرهنگی دست پیدا کنیم.

ورزدار با بیان اینکه فیلتر شبکه‌های مجازی تنها راهکار مقابله با هجمه‌های فضای مجازی نیست اظهار کرد: تولید محتوای پاک بهترین راه مبارزه با هجمه های فرهنگی است.

وی در پایان سخنان خود از تشکیل ۲ شورای اندیشه ورزان فضای مجازی و فعالیت فضای‌مجازی توسط صدا و سیما در استان البرز برای دستیابی به تحقق اهداف ذکر شده خبر داد.

انتهای پیام/۳۳۹۳