تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 256547
جمعه - 10 فروردین 1397 - 09:51

بهترین برنامه‌های آنتی ویروس سال ۲۰۱۸ برای ویندوز ۱۰ معرفی شدند

شرکت امنیتی AV-TEST به تازگی جدیدترین نتایج از بررسی‌های خود از سیستم‌های امنیتی را منتشر کرده است. این نتایج به معرفی بهترین نرم افزارهای امنیتی در ویندوز ۱۰ و در سال ۲۰۱۸ می‌پردازند.

بهترین برنامه‌های آنتی ویروس سال ۲۰۱۸ برای ویندوز ۱۰ معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت امنیتی AV-TEST به تازگی جدیدترین نتایج از بررسی‌های خود از سیستم‌های امنیتی را منتشر کرده است. این نتایج به معرفی بهترین نرم افزارهای امنیتی در ویندوز ۱۰ و در سال ۲۰۱۸ می‌پردازند.

همچون بررسی‌های پیشین صورت گرفته از سوی AV-TEST، این بررسی تازه نیز نشان می‌دهد که همچنان باید نرم افزارهای تولید شده توسط کمپانی‌هایی نظیر Kaspersky، Symantec و Trend Micro را به عنوان بهترین نرم افزارهای امنیتی در ویندوز ۱۰ معرفی کنیم. در بالای این رده بندی نام‌هایی نظیر Endpoint Security و Small Office Security که از محصولات کمپانی Kaspersky هستند به چشم می‌خورد. این دو نرم افزار از یک موتور امنیتی مشابه بهره می‌برند و به همین دلیل نمرات یکسانی را در بخش‌های حفاظت، عملکرد و قابلیت استفاده بدست آورده‌اند.

best-windows-10-1.jpg - 98.32 kB

همچون این دو محصول Kaspersky، دو نرم افزار Endpoint Protection Cloud از کمپانی Symantec و Office Scan از کمپانی Trend Micro نیز توانسته اند با کسب نمره کلی ۱۸ جایگاه مناسبی را در این رده بندی بدست بیاورند. پس از این محصولات نیز نرم افزار Bitdefender Endpoint Security توانسته است با نمره کلی ۱۷.۵ جایگاه بعدی را از آن خود کند. این نرم افزار در بخش قابلیت استفاده نمره ۵.۵ را از ۶ کسب کرده و این امر موجب شده است که به جایگاه‌های پایین‌تر تنزل پیدا کند.

اما در پایین این رده بندی می‌توان اسامی دو نرم افزار F-Secure PSB Computer Protection و Palo Alto Networks Traps را مشاهده کرد که توانسته اند در مجموع به امتیاز ۱۴.۵ دسترسی پیدا کنند. عملکرد برنامه Antivirus Business کمپانی G Data نیز در این بررسی بسیار ضعیف بوده است. این برنامه نیز در جمع بندی کلی به امتیاز ۱۵.۵ دست یافته است.

راهکار امنیتی Windows Defender Antivirus کمپانی مایکروسافت که به صورت پیش‌فرض در ویندوز ۱۰ در دسترس کاربران قرار دارد نیز در این بررسی نمره قابل قبول ۱۷ را کسب کرده است. نمره ۶ در بخش حفاظت بالاترین نمره بدست آمده توسط این نرم افزار است. در دو بخش عملکرد و قابلیت استفاده نیز نمره این برنامه ۵.۵ اعلام شده است. نتایج کامل این بررسی را می‌توانید در تصاویر بالا مشاهده کنید.