تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 584231
دوشنبه - 3 دی 1397 - 12:59

بهترین اپلیکیشن دانلود فیلم رایگان برای اندروید کدام است؟

پس از انجام کار، در دفتر خود مشغول ناهار خوردن هستید، یا برای گذراندن وقت در یک روز بارانی، تماشای فیلم از طریق تلفن همراه می تواند یک راه عالی برای سرگرم کردن شما باشد.

بهترین اپلیکیشن دانلود فیلم رایگان برای اندروید کدام است؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع، پس از انجام کار، در دفتر خود مشغول ناهار خوردن هستید، یا برای گذراندن وقت در یک روز بارانی، تماشای فیلم از طریق تلفن همراه می تواند یک راه عالی برای سرگرم کردن شما باشد. اگر شما یکی از کاربران گوشی های اندرویدی باشید، احتمالا از اپلیکیشن های مختلف تماشای فیلم مانند یوتیوب استفاده کرده اید. در زیر لیستی از این بهترین برنامه های دانلود رایگان فیلم برای اندروید ارائه می شود.

اپلیکیشن یوتیوب

اکثر کاربران با برنامه یوتیوب آشنایی دارند. این شبکه خدمات جدیدی به نام یوتیوب رد یا یوتیوب قرمز ارائه داده است که با مشاهده تبلیغ رایگان، می توانید به محتوای اصلی دسترسی پیدا کنید. برخی از فیلم های روی یوتیوب را می توانید با روش های مختلف دانلود کنید. اما برخی از آنها نیز دسترسی رایگان ندارند و باید به ازای آن پول پرداخت کنید. از ویژگی های این اپلیکیشن می توان به رابط آشنا و آسان، بدون لگ و … اشاره کرد. همچنین می توانید برای اینکه تبلیغات وسط فیلم ها را نبینید ماهانه مبلغی پرداخت کنید. دانلود یوتیوب برای اندروید ساده است و بسیاری از گوشی ها این برنامه را به صورت پیش فرض روی خود دارند.دانلود فیلم رایگان اپلیکیشن یوتیوب

اپلکیشن KODI

در حالی که kodi خود تنها یک رابط است که نیاز به افزودن افزونه هایی برای سینما و تلویزیون دارد، اما همچنان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها برای مشاهده محتوای استریم است. زیبایی Kodi پخش بی پایان گزینه های ویدئو است. هزاران برنامه سینما و تلویزیون در این اپلیکیشن وجود دارد. رابط کاربری ساده ای دارد اما نکته منفی آن امکان ارسال هرزنامه از جانب اشخاص سوم شخص از طریق افزونه هاست.دانلود فیلم رایگان اپلکیشن Kodi

اپلیکیشن PLUTO TV

این اپلیکیشن یک برنامه مبتنی بر کانال است که با دارا بودن بیش از ۱۰۰ کانال شامل کانال های جدید فیلم و کانال های ورزشی، امکان دانلود رایگان را در اختیارتان قرار می دهد. رابط کاربری آن مانند شبکه های نام آشنا تلویزیون است و باعث می شود تا برنامه های پخش استریم را به صورت ساده تری برای شما به نمایش بگذارد. ثبت نام در این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا کانال های خود را سفارشی کنید. تلویزیون پلاتو اندکی منحصر به فرد است و دارای دو نوع استریم پخش زنده و برنامه نویسی بر اساس تقاضا است. در این اپلیکیشن می توانید کانال های محبوب خود را سفارشی کنید و به تماشای پخش زنده بنشینید. چیزی که در این برنامه دوست نداریم و نکته منفی آن حساب می شود وجود برخی تبلیغات آزار دهنده است و دیگر اینکه این برنامه در برخی از کشورهای دنیا در دسترس نیست.