تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 253734
پنجشنبه - 2 فروردین 1397 - 11:35

بهترین آنتی ویروس های سالی که گذشت به انتخاب AV-TEST

سرانجام شرکت امنیتی AV-TEST نیز نتایج یافته‌های خود را منتشر کرد. AV-TEST پس از ۱۲ ماه تست در طول سال ۲۰۱۷، بهترین آنتی ویروس‌ها را معرفی کرد.

بهترین آنتی ویروس های سالی که گذشت به انتخاب AV-TEST

به گزارش پایگاه خبری ربیع،سرانجام شرکت امنیتی AV-TEST نیز نتایج یافته‌های خود را منتشر کرد. AV-TEST پس از ۱۲ ماه تست در طول سال ۲۰۱۷، بهترین آنتی ویروس‌ها را معرفی کرد.

AV-TEST بهترین آنتی ویروس‌ها را بر اساس تست‌های حفاظت، کارایی و استفاده آسان انتخاب می‌کند که یکبار دیگر Kaspersky ،Bitdefender و Symantec خوش درخشیده‌اند. در حقیقت برندهای مزبور اغلب مواقع بهترین نتایج را کسب کرده‌اند. برای این تست‌ها ۱۶ محصول امنیتی مخصوص کاربران خانگی و ۱۶ محصول مخصوص کاربران سازمانی بر روی سیستم عامل ویندوز مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین AV-TESTا۳۱ اپلیکیشن امنیتی برای سیستم عامل اندروید را بررسی کرده است.

Bitdefender  و Symantec در بخش محافظت از کاربران خانگی نماد بهترین محصول را کسب کرده‌اند. همچنین این دو در بخش کاربران سازمانی نیز نماد بهترین محصول را کسب کرده‌اند. به ادعای AV-TEST، محصولاتی چون Bitdefender Internet Security ،Bitdefender Endpoint Security ،Symantec Norton Security و Symantec Endpoint Protection، در سال ۲۰۱۷ عملکرد خیره کننده ای به نمایش گذاشته‌اند.

اما در بخش بهترین اپلیکیشن های امنیتی برای اندروید، Bitdefender و Kaspersky در هر دو بخش کاربران خانگی و سازمانی نماد بهترین عملکرد سال ۲۰۱۷ را کسب کرده‌اند. همچنین Kaspersky بهترین عملکرد در استفاده آسان را به خود اختصاص داده است. Bitdefender و Kaspersky به طور مشترک در تست ترمیم دستگاه‌های آلوده بهترین عملکرد را داشته‌اند.