تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 256516
جمعه - 10 فروردین 1397 - 10:30

بنچمارک Geekbench مشخصات گلکسی نوت ۹ را تایید کرد؛ نوت ۹ برای اولین بار در سایت سامسونگ رویت شد

در حالی که این روزها داغ‌ترین خبرهای منتشر شده از کمپانی سامسونگ مربوط به ویژگی‌‌‌‌ها و قابلیت‌های گوشی نوت ۹ است؛ امروز اولین نتایج بنچمارک Geekbench از این گوشی هوشمند منتشر شد که بسیاری از مشخصات آن را فاش می‌کند.

بنچمارک Geekbench مشخصات گلکسی نوت ۹ را تایید کرد؛ نوت ۹ برای اولین بار در سایت سامسونگ رویت شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در حالی که این روزها داغ‌ترین خبرهای منتشر شده از کمپانی سامسونگ مربوط به ویژگی‌‌‌‌ها و قابلیت‌های گوشی نوت ۹ است؛ امروز  اولین نتایج بنچمارک Geekbench از این گوشی هوشمند منتشر شد که بسیاری از مشخصات آن را فاش می‌کند.

نتایج این بنچمارک که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد که طبق انتظارات گوشی نوت ۹ از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد و همچون گوشی گلکسی اس ۹ پلاس دارای شش گیگابایت حافظه رم است. با توجه به اینکه این گوشی به یکی از تراشه‌های کمپانی کوالکام مجهز است می‌توان گفت که این بنچمارک بر روی نسخه مربوط به کشورهای آمریکای شمالی از این گوشی اجرا شده است. انتظار می‌رود دیگر نسخه از این گوشی دارای تراشه Exynos 9810 باشد.

در بخش دیگری از نتایج این بنچمارک، عنوان شده است که گوشی نوت ۹ دارای سیستم عامل اندروید ۸.۱ است. نمرات کسب شده توسط این گوشی نیز چندان دور از انتظار نیست. با توجه به اینکه گوشی نوت ۹ قرار است در نیمه دوم از سال جاری میلادی معرفی و عرضه شود کسب نمرات مشابه و قابل قیاس با گوشی‌های گلکسی اس ۹ قابل انتظار است. گوشی نوت ۹ در این بنچمارک نمره ۲۱۹۰ در بررسی به صورت تک هسته‌ای و نمره ۸۸۰۶ در بررسی به صورت چند هسته‌ای را کسب کرده است.

Note-9-2.jpg - 76.58 kB

پیش از این گوشی گلکسی اس ۹ پلاس که از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد در این بنچمارک نمرات ۲۳۹۰ و ۸۴۲۰ را بدست آورده بود. گوشی گلکسی اس ۹ همراه با تراشه Exynos 9810 نیز چندی قبل موفق به دریافت نمرات ۳۶۴۸ و ۸۸۴۹ از این بنچمارک شده بود. با توجه به اینکه هنوز تا زمان معرفی و عرضه این گوشی هوشمند فرصت زیادی باقی مانده است انتظار می‌رود که با مجموعه جدیدی از بهینه سازی‌های نرم افزاری توسط سامسونگ، شاهد ارتقا و رشد این نمرات باشیم.

ساعاتی پیش نیز سامسونگ در سایت رسمی خود عرض اسمارت فونی با شماره مدل SM-N960U را تایید کرد. همانطور که در نتایج بنچمارک Geekbench نیز اشاره شده است انتظار می‌رود این شماره مدل مربوط به گوشی نوت ۹ باشد. در کنار ویژگی‌های بالا انتظار می‌رود گوشی نوت ۹ دارای یک نمایشگر ۶.۳ اینچی باشد که در قیاس با گوشی‌های گلکسی اس ۹ از میزان روشنایی بیشتر و در نتیجه کیفیت تصویر بالاتری برخوردار است. گفته می‌شود سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، باتری با ظرفیت و با شارژدهی بهتر، دوربین دوگانه قدرتمندتر و همچنین بهبود عملکرد قلم S Pen از دیگر ویژگی‌های جدید این اسمارت فون سامسونگ است.