تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 241435
پنجشنبه - 10 اسفند 1396 - 21:37

بلک بری Ghost با نمایشگر بدون حاشیه عرضه می شود؛ جذاب ترین اسمارت فون برند کانادایی!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،همانطور که می دانید، اکثر محصولات بلک بری توسط کمپانی TCL ساخته می شود که از جمله آنها می توان به BlackBerry KEYone و BlackBerry Motion اشاره کرد. اما در واقع دو شرکت دیگر نیز اقدام به تولید موبایل هایی با برند بلک بری می کنند. مانند TCL، دو کمپانی دیگر هم مجوز […]

بلک بری Ghost با نمایشگر بدون حاشیه عرضه می شود؛ جذاب ترین اسمارت فون برند کانادایی!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،همانطور که می دانید، اکثر محصولات بلک بری توسط کمپانی TCL ساخته می شود که از جمله آنها می توان به BlackBerry KEYone و BlackBerry Motion اشاره کرد. اما در واقع دو شرکت دیگر نیز اقدام به تولید موبایل هایی با برند بلک بری می کنند. مانند TCL، دو کمپانی دیگر هم مجوز استفاده از نام BlackBerry را بر روی محصولات خود دریافت کرده اند و از نرم افزار آن نیز استفاده می کنند.

نام دو کمپانی دیگر که مجوز تولید محصولات با برند بلک بری دریافت کرده اند، BB Merah Putih و Optiemus است. گزینه اول موفق به تولید BlackBerry Aurora شده است و اگر اخبار جدید صحت داشته باشد، شرکت Optiemus نیز در آینده ای نزدیک، اولین محصول خود با نام بلک بری Ghost را معرفی خواهد کرد.

بلک بری Ghost

برای رقابت با سایر تلفن های هوشمند رده بالا، BlackBerry Ghost قرار است از نمایشگر بدون حاشیه بهره مند شود. این تلفن هوشمند را می توان اولین محصول بلک بری دانست که از طراحی مدرن و امروزی برخوردار است. آقای ایوان بلس (Evan Blass) که سابقه درخشانی در زمینه انتشار تصاویر دستگاه ها دارد، به تازگی تصویر مدل رندر شده بلک بری Ghost را در اختیار رسانه ها گذاشته است و بر اساس مشاهدات، می توان آن را جذاب ترین محصول با برند بلک بری به شمار آورد. اگر این تلفن هوشمند وارد کشور آمریکا شود، مطمئنا استقبال بسیار خوبی از آن به عمل خواهد آمد. اما طبق گزارش های اخیر، این اسمارت فون ظاهرا تنها در کشور هند عرضه خواهد شد.

به عنوان حسن ختام این مطلب، باید به این موضوع اشاره کنیم که هیچ یک از موارد عنوان شده تا به حال تأیید نشده است و به محض اینکه اطلاعات جدید و دقیقی در این مورد منتشر شود، شما را در جریان خواهیم گذاشت.