استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 462205
پنجشنبه - 12 مهر 1397 - 21:36
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بسیج مدافع دستاوردهای انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به صدور تفکر بسیجی به کشورهای منطقه گفت: بسیج مدافع دستاوردهای انقلاب است.

بسیج مدافع دستاوردهای انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در رزمایش بزرگ ۲۰ هزارنفری عاشوراییان در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت این حضور اظهار کرد: این حضور پرشور و منسجم به نمایش درآوردن قدرت نظام اسلامی و حماسه حضور است.

وی دشمنان را به دنبال ضربه زدن و متوقف کردن نظام اسلامی بیان کرد و افزود: به کوری چشم دشمنان، بسیجیان امروز درصحنه حاضر هستند و ثابت کردند که حق ماندنی و دشمن رفتنی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ملت ایران را حق و دشمن را همچون کف بر روی آب توصیف کرد و گفت: دشمنان ملت ایران توطئه‌گر و مکار هستند و خداوند نیز وعده داده که در برابر مکر این‌ها آن تقدیر لازم را رقم خواهد زد.

وی همچنین بسیج را مجموعه صبر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز همه آمده‌ایم تا دیگران بدانند «یدالله مع الجماعه» و این جمعیت کثیر تفسیر آیات قرآن بوده  تا نشان داده شود که حق پیروز است.

امام‌جمعه بجنورد انقلاب اسلامی را مشمول دو لطف خفی و جلی پروردگار عنوان کرد و افزود: لطف نخست به بیان امام ازدست‌دادن فرزند ایشان بود که باعث به جوش آمدن خون انقلابی مردم شد و انقلاب اسلامی را رقم زند.

وی در انتها  بسیج را مدافع دستاوردهای انقلاب و لطف دیگر خداوند به انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این لطف آشکار الهی به انقلاب اکنون صادرشده و با همین نگاه و تفکر عراقی‌ها توانستند ریشه داعشی ها در کشورشان را بخشکانند.

محمدرضا خباز نیز در این رزمایش بسیجیان را یار و مددکار انقلاب برشمرد و اظهار کرد: در هر صحنه‌ای که به نظر غیرقابل‌حل بوده، حضور بسیجیان مشکلات را حل کرده و درس عبرتی برای دشمنان و مایه شادمانی برای دوستان انقلاب شده است.

استاندار خراسان شمالی همچنین مردم را علت ایجاد این انقلاب دانست و گفت: این جمعیت با اشاره‌ای به میدان آمده‌اند و قطعاً این حرکت خار چشم دشمنان است و بر انسجام ملت می‌افزاید.

انتهای پیام/