تولیدی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 217017
دوشنبه - 9 بهمن 1396 - 15:16

برگزاری ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی ایام فجر در کاشان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرمانده نیروی مقاومت سپاه کاشان از ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد. سرهنگ عمو مهدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بیش از چهارصد رده ی مقاومت و پایگاه بسیج در مدارس ،مساجد ،محلات و ادارات ،کارخانجات و دانشگاه ها بحث آزین بندی و […]

برگزاری ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی ایام فجر در کاشان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرمانده نیروی مقاومت سپاه کاشان از ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

سرهنگ عمو مهدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بیش از چهارصد رده ی مقاومت و پایگاه بسیج در مدارس ،مساجد ،محلات و ادارات ،کارخانجات و دانشگاه ها بحث آزین بندی و تزئین جشنهای دهه فجر را برگزار می کنند.

وی مسابقه ی کتاب خوانی ،مسابقات ورزشی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج محلات ، برگزاری مسابقات بسیج در تربیت بدنی ناحیه مقاومت را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

فرمانده نیروی مقاومت سپاه کاشان از افتتاح باشگاه بقیه الله بسیج شهرستان خبر داد و اظهار داشت: عطر افشانی و غبار روبی وشستشوی مرقد مطهر حضرت امام با گلاب ناب کاشان توسط بسیجیان کاشان به نمایندگی از بسیجیان کل کشور در روز چهارشنبه ۱۰ بهمن از دیگر برنامه هایی است که دردهه فجر انجام میشود.

همچنین حضور بسیجیان در نماز جمعه ، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد در طول دهه فجر دیدار باخانواده رده های مقاومتی بسیج ,خاطره گویی در مدارس توسط راویان انقلاب ,برگزاری نشست های روشن گری در پایگاه های مقاومت بسیج و بخصوص مساجد و محلات, برگزاری نشست های کسب زندگی اسلامی ایران است از دیگر برنامهای ایام الله دهه فجر است.

عمو مهدی از غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در شهرستان کاشان و روستا ها توسط رده های بسیج در تاریخ ۱۹ بهمن خبرداد بخش فیلم های تایید شده ی جشنواره ی عمار در پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد, بخش پرشور چه بودیم چه شدیم که می پردازد به بررسی پیشرفتهای ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی و یک مقایسه ای بین قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در قالب هزاران نسخه.

برگزاری سیرهای نمایشی گاهی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و نمایشگاه تولید ات

در روز ۲۲ بهمن در غرفه هایی که پیش بینی شده در مسیرهای راهپیمایی به نمایش در می اید

وی اظهار داشت:اردوی سیاحتی بسیجیان بازدید از حوزه ی عبرت تهران ,جشن پیروزی انقلاب اسلامی بر ای بچه ها در مهد با زبان خودشان توسط مربیان مهد کودک ها ,ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در نماز جمعه ,مسابقه ی کتاب خوانی ، ویزیت رایگان برای بسیج جامعه پزشکی در روز ۲۲ بهمن در طول مسیر راهپیمایی ,ایجاد ایستگاه صلواتی توسط بسیج ، بسیج ادارات و بسیج کارگری در مسیر راهپیمایی انجام میشود و حدود ده یادواره شهدا در پایگاه های مقاومتی بسیج در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی در پایان از مردم کاشان خواست که با هماهنگی و سازماندهی در جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کنند.

انتهای پیام/قربانی