استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 894711
یکشنبه - 10 آذر 1398 - 10:57
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت؛

برگزاری گردهمایی ۴۰۰نفره یاوران ولایت بسیجیان گاز مازندران

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، گردهمایی ۴۰۰ نفره یاوران ولایت یاوران ولایت حلقه های صالحین بسیج گاز مازندران، به مدت دو روز در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.

برگزاری گردهمایی ۴۰۰نفره یاوران ولایت بسیجیان گاز مازندران

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز مازندران، سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان با محوریت روشنگری و بصیرت دینی، سخنرانی مدیرعامل شرکت گاز مازندران و همچنین سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران و نیز برگزاری کارگاه آموزشی امداد و نجات و پدافندغیرعامل و کارگاه آموزشی سواد رسانه ای و آسیب شناسی فضای مجازی در گام دوم انقلاب از دیگر بخش های این گردهمایی بود.

” آیت ا… محمدباقر محمدی لائینی” نماینده ولی فقیه در مازندران در ابتدای این گردهمایی عنوان کرد : بسیج سهم ارزشمندی در ارتقاء معرفت و آگاهی دینی و ترویج تفکر انقلابی دارد.

وی تصریح کرد: تفکر و فرهنگ حاکم بر بسیج و بسیجیان، ایستادگی ‌مقابل ظلم، مقاومت ‌برابر زیاده‌خواهی مستکبران و تقوای الهی است.

آیت ا… محمدی لائینی با تاکید بر اینکه مسئولان به سمتی حرکت کنند که گره‌گشایی از مشکلات صورت گیرد اضافه کرد: نظام اداری باید از کاغذبازی و معطل کردن مردم فاصله بگیرد تا شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

وی افزود: اعتراض به مشکلات و رفع آنها و یا توجیه مردم توسط مسئولان حق مشروع هر ملتی است و ملت ما هم خواهان همین حرف بود، ولی عده ای اوباش از این فرصت سو استفاده کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اما با بصیرت ملت ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری این فتنه هم خنثی شد و ایران اسلامی مثل همیشه در اوج اقتدار خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز و در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز منطقه بیش از هر دوران دیگری به تفکر بسیجی و حضور پرشور و شعور بسیجیان برای مقابله با فتنه های جدید نیاز است.

امام جمعه ساری اظهار داشت: بسیج و تفکر بسیجی همیشه و در همه عرصه‌ها روح معنویت و ایثار را حاکم نموده و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

در ادامه “جعفر احمدپور” مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گردهمایی یاوران ولایت حلقه های صالحین بسیج گاز استان در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر ، بسیج را مکتبی مردمی و الهی دانست و گفت: بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است.

وی اظهار داشت: بسیج مکتبی برگرفته از آموزه‌های عمیق دین مبین اسلام است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به درخشش ۴۰ ساله بسیج در طول ۴۰ سالی که از عمر پربرکت و پربار انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، اشاره کرد و گفت: بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب در خدمت‌رسانی به مردم همواره پیشگام بوده و هست.

احمدپور با اشاره به اغتشاشات اخیر در شهرهای مختلف کشورمان به بهانه اصلاح قیمت بنزین بیان کرد: این اغتشاشات علیرغم مکر و حیله دشمنان سبب پایداری بیشتر نظام و تقویت اتحاد و همبستگی مردم شد.

وی تببین کرد: امروز تفکر و نگاه بسیجی نیاز اول جامعه ماست و پیروزی نظام، رفع شدن فتنه های داخلی و خارجی و همچنین پیروزی در دفاع مقدس را حاصل تفکر بسیجی خواند و اضافه کرد: اگر بخواهیم در حوزه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگ کاری انجام بدهیم بدون شک نیاز به تفکر بسیجی و حهادی داریم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، داشتن روحیه بسیجی را نعمتی بزرگ دانست و گفت: هر چه به روحیه بسیجی نزدیکتر باشیم بدون شک در دنیا موفق خواهیم بود.