اجتماعی » استانها » خانواده و جوانان » خواندنی » شاهین شهر » شهری
کد خبر : 62794
دوشنبه - 4 اردیبهشت 1396 - 08:40
با حضور کودکان محله گلدیس شاهین شهر؛

برگزاری کارگاه بازی و سرگرمی به مثابه آموزش

اولین جلسه کارگاه”کودکان ایران زمین” با حضور کودکان محله پردیس و در قالب شعر، قصه و مسابقه در فرهنگسرای ادب و هنر محله گلدیس برگزار شد.

برگزاری کارگاه بازی و سرگرمی به مثابه آموزش

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اولین جلسه کارگاه”کودکان ایران زمین” با حضور کودکان محله پردیس و در قالب شعر، قصه و مسابقه در فرهنگسرای ادب و هنر محله گلدیس برگزار شد.

سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر در ادامه برگزاری برنامه های آموزشی به واسطه ورزش و سرگرمی، اولین کارگاه کودکان ایران زمین را در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس، برگزار کرد.

در این کارگاه با توجه به علایق کودکان بازی ها، نقاشی ها و داستان های آموزنده  طراحی و اجرا شد.

مدیر فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس در باره این کارگاه گفت: با توجه به تجربه سازمان در برگزاری کارگاه ها و جشن ها و کلاس های مختلف طی سالیان گذشته، دریافته که اثر بخشی آموزش در قالب بازی، قصه و شعرخوانی غیر قابل انکار  است.

وی افزود: ما در فرهنگسرای ادب و هنر، کارگاه کودکان ایران زمین که هر جمعه از ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود و کارگاه مهارت های خانواده که دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح برقرار است را با جدیت پیگیری خواهیم کرد و از مردم محله گلدیس که علاقه مند به این کارگاه ها هستند دعوت می کنیم تا با استقبال از این برنامه ها، زمینه برگزاری کارگاه های دیگر را نیز فراهم آورند.

انتهای پیام / وحید وطن خواهان