استانها » اصفهان » تولیدی » شهرداری نجف آباد » شهرداری های اصفهان
کد خبر : 724077
یکشنبه - 5 خرداد 1398 - 09:19

برگزاری پنجمین سوگواره «ماه سر به مهر» در نجف آباد

سرپرست شهرداری نجف آباد گفت: پنجمین سوگواره ادبی ماه سر به مهر با اجرای سعید بیابانکی از شعرای شاخص کشور و مناجات خوانی حسام الدین سراج خواننده سرشناس، روز دوشنبه ششم خرداد ماه سال جاری از ساعت شش عصر در سالن مجلل شهروند مجموعه فرهنگسرای خارون برگزار خواهد شد.

برگزاری پنجمین سوگواره «ماه سر به مهر» در نجف آباد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد مغزی با اشاره به حضور حافظ ایمانی از تهران در این برنامه به عنوان مهمان ویژه افزود: از دیگر شعرایی که در این برنامه به اجرای برنامه خواهند پرداخت می‌توان به محسن ناصحی، محمد حسین ملکیان، محمد خادم و مریم کرباسی اشاره کرد.

مغزی به دیگر ویژه برنامه رمضانی شهرداری در روزهای اخیر نیز اشاره داشت و گفت: پنج شنبه هفته گذشته نیز به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و بیش از یکصد و هفت شهید شهرستان در عملیات الی بیت المقدس، محفل انس با قرآن با قرائت قاری بین المللی حاج وحید نظریان و حضور حدیث نظری مقام اول کشور در رشته حفظ به میزبانی یادمان شهدای نجف آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این برنامه که با اجرای گروه تواشیح بشری همراه بود، مجموعه‌های دیگری از شهرستان مانند اوقاف، فرهنگ و ارشاد، تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج نیز در اجرای برنامه مشارکت داشتند.