اخبار نهادها و سازمان‎ها » تولیدی » شرکت گاز استان اصفهان
کد خبر : 765408
جمعه - 21 تیر 1398 - 14:27

برگزاری نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز با رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان

ششمین نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز استان با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برگزار شد.

برگزاری نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز با رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، ششمین نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز استان با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برگزار شد. در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان با رئیس سازمان نظام مهندسی استان زمینه‌های اجرا و نظارت بر سیستم لوله کشی داخلی منازل و ساختمان‌های مشترکین گاز طبیعی و همچنین ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، در این دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: برقراری جریان گاز فقط با تأییدیه نظام مهندسی انجام می‌شود و این شرکت به هیچ عنوان تغییر در سیستم لوله کشی داخلی گاز بدون تأییدیه سازمان نظام مهندسی را نمی‌پذیرد و طبق دستورالعمل و قراردادهای اولیه، درصورت مشاهده و گزارش مأمورین این اداره، جریان گاز مصرفی قطع و وصل مجدد آن منوط به تأییدیه سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

سید مصطفی علوی، با تاکید بر اینکه در هر بخشی از فرآیند گازرسانی کیفیت کار بسیارحائز اهمیت است، افزود: از نصب یک بست ساده تا رنگ آمیزی نهایی علمک ها و.. باید نظارت دقیق انجام گیرد و مهندسین ناظر باید در پیاده سازی ضوابط و استانداردهای نظام مهندسی ساختمان، بویژه آنجایی که بحث جان و مال مردم در میان است مکلف هستند که سخت گیرانه و با حساسیت بالایی نظارت داشته باشند.

وی، با تقدیر از تلاش‌های نظام مهندسی ساختمان در راستای رعایت ضوابط و استانداردها در حوزه گازرسانی طی چند سال اخیر، افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که این حجم خدمات با نظارت نظام مهندسی ساختمان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: مسئولیت‌های اجتماعی دو سازمان ایجاب می‌کند همکاری‌های مشترک در راستای کاهش حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی افزایش یابد و خوشبختانه طی سال‌های اخیر اقدامات موثری از سوی شرکت گاز استان در راستای فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز انجام گرفته است.