استانها » خبر دریافتی » خراسان رضوی » مهری خزاعی
کد خبر : 606419
پنجشنبه - 20 دی 1397 - 12:00

برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی در مشهد

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی در مشهد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد جواد محبی در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: مشهد به عنوان دومین کلانشهر ایران با برخورداری از ظرفیت های فراوان برای توسعه اقتصادی، از سرمایه گذاری ها در بورس و بیمه بسیار عقب است .

محبی تصریح کرد: تغییرات و نوسانات اقتصادی اخیر در طی چند ماهه گذشته، سبب شده است که مردم به طور ناخودآگاه بدون بررسی و بدون سود کافی به سمت بازارها و فروش واحد‌های مسکونی و خرید دلار روی بیاورند.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به حمایت های دولت از رویدادهای بورسی افزود: شهر مشهد، شهری با پتانسیل‌های فراوان اعم از توریستی، گردشگری و فرهنگی است که در همین راستا این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: تلاش شده است با برنامه ریزی دقیق تر پیرامون برگزاری نمایشگاه ‘بورس، بیمه، بانک و رفتارهای اقتصادی’ و معرفی ظرفیت ها و بازار بورس و بیمه به اصناف بتوان دستاوردهای بیشتری در این حوزه داشت.

وی درخصوص برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی عنوان کرد: این نمایشگاه در قالب ۸۷ غرفه و در مساحت ۱۰۵۰ متر مربع در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: در این نمایشگاه کارگاه های مختلف برای اصناف، فعالان اقتصادی و علاقه مندان به سرمایه گذاری در بورس برگزار می شود تا با نحوه سرمایه گذاری، مزایا و نقش بورس در اقتصاد بیشتر آشنا شوند.

وی اظهار کرد: همچنین همزمان با این نمایشگاه دو رویداد نمایشگاهی دیگر با عنوان اولین فرصت سرمایه گذاری استان و صنایع وابسته جامع و نمایشگاه تاسیسات و ساختمان برگزار خواهد شد.