استانها » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 1014840
دوشنبه - 18 بهمن 1400 - 19:18
در صورت وضعیت قرمزکرونایی

برگزاری راهپیمایی خودرو در همدان

‍فرماندار همدان از تدابیر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت عادی و خودرویی در مرکز استان خبر داد و گفت: در صورت شرایط عادی راهپیمایی از میدان امامزاده عبدالله(ع) آغاز و در میدان امام(ره) سخنرانی انجام خواهد شد و در صورت مواجهه با وضعیت قرمز، راهپیمایی خودرویی را برگزار خواهیم کرد.

برگزاری راهپیمایی خودرو در همدان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمدعلی محمدی عصر امروز در جلسه کمیته مراسم ستاد دهه فجر شهرستان همدان که با دستور کار برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد اظهار کرد: ضمن انجام تدابیر مقتضی برای برگزاری راهپیمایی به صورت عادی یا به صورت خودرویی، تابع وضعیت کرونایی و تصمیم ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه شاه‌بیت بحر طویل دهه مبارک فجر راهپیمایی ۲۲ بهمن است افزود: راهپیمایی در صورت برگزاری به صورت عادی ساعت ۹:۳۰روز ۲۲ بهمن از میدان امامزاده عبدالله(ع) آغاز و حرکت مردم انقلابی همدان در مسیر بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، میدان آرامگاه بوعلی و پیاده‌راه بوعلی ادامه خواهد یافت و در میدان امام خمینی(ره) سخنرانی انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به احتمال مواجهه با وضعیت قرمز و خطرناک کرونایی اضافه کرد: در این صورت مانند سال گذشته راهپیمایی خودرویی را در مسیر تقاطع پژوهش، بلوار شهید سلیمانی، میدان بعثت، میدان جهاد، میدان آرامگاه بوعلی، بلوار خواجه رشید و نهایتا میدان باباطاهر برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیشگام بودن مردم همدان در همه صحنه‌های انقلاب تاکید کرد : شایسته است ادارات و تمام مراکز خدماتی در ایام دهه فجر خدمات ویژه‌ای به مردم دارالمومنین همدان ارایه کنند.

محمدی با بیان اینکه در صورت برگزاری راهپیمایی پیاده ۱۴ غرفه فرهنگی، اجرای گروه‌های سرود و هنرمندان در مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده است اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن ۲۲ بهمن و روز جمعه انتظار داریم در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی شاهد حضور پرشور مردم در نماز جمعه و ارایه خدمات و غرفه‌های جانبی فعال فرهنگی و خدماتی در نماز جمعه ۲۲ بهمن باشیم.

وی گفت: محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران ویژه مراسم ۲۲ بهمن در مرکز استان همدان پیش بینی شده است.