استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 555994
سه شنبه - 13 آذر 1397 - 16:10

برگزاری دومین همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان مخابرات منطقه گلستان همزمان با سراسر کشور

دومین همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان مخابرات منطقه گلستان همزمان با سراسر کشوربرگزار شد.

برگزاری دومین همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان مخابرات منطقه گلستان همزمان با سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری ربیع، همزمان با سراسر کشور دومین همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان، آقای طیار نماینده محترم مردم شریف گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی خانواده شهدای مخابرات، کارکنان شاغل، بازنشسته، قراردادی، بخش پیمانکاری و خانواده های محترمشان با پیام “ارتباطی فراگیر” در دریاچه مصنوعی شهرستان گنبد کاووس برگزار گردید.

این همایش در فضای صمیمی با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین کارکنان و خانواده های آنان برای بالا بردن انگیزه در محیط کار، توسعه برند مخابرات و نیز ایجاد نشاط اجتماعی برگزار گردید.

مهندس شهمرادی در جمع همکاران و خانواده هایشان ضمن تقدیر به مناسبت  موفقیت های اخیر مخابرات منطقه گلستان در سطح کشور از تلاش کارکنان در جهت نیل به اهداف شرکت مخابرات و از صبر و حوصله خانواده آنها که پشتوانه این عزیزان می باشند تشکر و قدردانی نمود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان اینکه استمرار برنامه های ورزشی و تفریحی برای کارکنان جزو تاکیدات مدیران ارشد است، گفت: با مستمر نمودن اینگونه برنامه های فرهنگی وتفریحی می توان روحیه پرنشاطی رابرای همکاران ایجاد نمود.

در ادامه برنامه ها و مسابقات متنوعی از جمله مراسم ذکر خنجر برادران ترکمن برگزار و به برندگان و کودکان حاضر در مراسم جوایزی اهداء گردید.

در پایان مراسم از کارکنان و خانواده هایشان به صرف صبحانه پذیرایی بعمل آمد.