استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 899397
یکشنبه - 17 آذر 1398 - 12:30

برگزاری دومین جلسه شورای آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دومین جلسه شورای آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با حضور رییس دانشگاه و اعضای شورا برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه شورای آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دومین جلسه شورای آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با حضور رییس دانشگاه و اعضای شورا برگزار شد.

 در این جلسه دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه با ارائه گزارشی از اقدامات دانشگاه در حوزه گسترش آموزش پزشکی اظهار داشت: با هدف تقویت حوزه آموزش دانشجویان و اعضای هیات علمی بیش از ۱۰ هزار متر مربع افزایش فضای فیزیکی اماکن اموزشی انجام شده است.

 رییس دانشگاه با اشاره به اینکه ۶ هزار مترمربع افزایش فضای فیزیکی در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) و ۴ هزار متر مربع افزایش فضای فیزیکی در پردیس بین الملل رامسر انجام شد اضافه کرد: ۹ تن از دستیاران دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آزمون بورد تخصصی سال جاری حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی با تاکید بر اهمیت اقدامات زیربنایی در رشد و توسعه آموزش اظهار داشت: در امتحانات علوم پایه نیز میانگین نمرات دانشکده پزشکی ساری رشد بسیار خوبی داشت و در حیطه یاددهی و یادگیری نیز دانشگاه توانست رتبه یک کشوری در جشنواره شهید مطهری را کسب نماید.

دکتر موسوی اظهار امیدواری کرد با توجه به اهمیت و جایگاه شورای آموزش دانشگاه بتوانیم سیاستگذاری مناسبت‌تری را جهت ارتقا و توسعه حوزه آموزش پزشکی ارائه و تبیین نماییم.

گفتنی است در این جلسه که رییس، معاونین دانشگاه، مدیران اموزشی و روابط عمومی و چند تن از اعضای هیات علمی حضور داشتند درباره بروز رسانی و ساماندهی حق التدریس در دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.