استانها » البرز
کد خبر : 449494
چهارشنبه - 4 مهر 1397 - 16:57
مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز خبر داد

برگزاری دوره‌ آموزشی ویژه شاغلین صنایع‌دستی/تحقق چرخش اقتصادی در حوزه صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی شاغلین صنایع دستی با هدف چرخش اقتصادی در جامعه خبر داد.

برگزاری دوره‌ آموزشی ویژه شاغلین صنایع‌دستی/تحقق چرخش اقتصادی در حوزه صنایع دستی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، فخرالدین صابری امروزگفت: به منظور ارتقاء سطح صنایع دستی و گسترش این ظرفیت در سطح استان دوره‌های آموزشی شاغلین صنایع‌دستی به همت میراث فرهنگی برگزار خواهد شد.
وی افزود: اگر بتوانیم در حوزه صنایع دستی اشتغال‌زایی داشته باشیم قطعا راهگشای بن‌بست‌های اقتصادی در جامعه خواهیم بود.
مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز یادآور شد: بدون شک با بهره‌گیری از ظرفیت صنایع‌دستی می‌توانیم در زمینه ایجاد شغل بازار کار داشته باشیم و پویا نمایی در اقتصاد جامعه بوجود آوریم.
صابری با تأکید بر اینکه باید نسبت به روش‌های نوین ایجاد شغل آگاهی و اطلاعات کافی داشته باشیم، بیان کرد: این عدم آگاهی موجب می‌شود بسیاری از همرمندان نتوانند آنطور که باید در حوزه خود ایجاد شغل کنند.
وی ادامه داد: برای موفقیت در چرخه اقتصادی باید دقت داشته باشیم که پس‌از ایجاد شغل و رونق تولید، بازار کار وجود دارد یا نه، که این امر تنها با تحقیق و آموزش مشخص خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز با بیان اهمیت ارتقاء دانش‌فنی هنرمندان در حوزه صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: اعتباری در راستای آموزش هنرمندان و فعالان حوزه صنایع‌دستی تزریق شده است که با برگزاری این دوره‌ها شاهد رونق و پیشرفت چرخه اقتصادی خواهیم بود.
انتهای پیام/