استانها » الناز حسینی » تولیدی » کردستان
کد خبر : 879003
یکشنبه - 19 آبان 1398 - 15:40

برگزاری جلسه و اجرای مانور بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان

جلسه و مانور کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با محوریت بررسی سیلاب‌های احتمالی با حضور محمد رضایی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کردستان، کامران خرم رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان در محل این شرکت برگزار گردید.

برگزاری جلسه و اجرای مانور بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، جلسه و مانور کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با محوریت بررسی سیلاب‌های احتمالی با حضور محمد رضایی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کردستان، کامران خرم رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان در محل این شرکت برگزار گردید.

در این جلسه، محمدرضایی، پس از تبریک هفته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، در خصوص تعامل بیشتر استانداری کردستان با شرکت آب منطقه‌ای خبر داد و گفت: در بحث تأمین اعتبارات مورد نیاز در خصوص مدیریت بحران سدها، نهایت تلاش خود را بکار خواهد برد.

وی در ادامه ضمن بررسی حوزه‌های مختلف فعالیت شرکت آب منطقه‌ای در حوزه پدافند غیرعامل، از مهمترین اقدامات در حفظ زیرساخت‌های آب استان حفاظت کیفی و کمی را عنوان نمود و گفت: استفاده از تکنولوژی‌های روز در حفاظت و نگهداری سدهای استان و شبکه‌های آبرسانی از اهم واجبات است.

در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان نیز گفت: برنامه ۵ ساله‌ای توسط این شرکت در خصوص پدافند غیرعامل پیش بینی و تدوین گردیده و به وزارت نیرو ارسال شده که توسط وزارت متبوع تائید و ابلاغ گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث مدیریت بحران ارتباط با مسئولین ذیربط و تعامل دستگاه‌های اجرایی در جهت استفاده از ظرفیت‌ها در مقابله با بحران، امری ضروریست.

خرم از کارکنان شرکت آب منطقه‌ای در خصوص اقدامات مؤثر در بخش مدیریت بحران خصوصاً مهار سیل و حفاظت از منابع آب قدردانی کرد و گفت: بروز شدن این شرکت به تکنولوژی‌های روز و دریافت آنلاین اطلاعات ورودی سدها و تنظیم خروجی آن و همچنین تجهیز اتاق سرور، تقویت حفاظت سایبری و توسعه ارتباط شبکه داخلی، تجهیز ایستگاه‌های هواشناسی، اجرای طرح حفاظت هوشمند از سدهای استان، اجرای مانورهای عملیاتی سطح ۳ و خرید تجهیزات و ملزومات مناسب پدافندی از اقدامات حائز اهمیت شرکت آب منطقه‌ای کردستان می‌باشد.

لازم به ذکر است پس از جلسه، نمایشگاه توانمندی‌های اکیپ مدیریت بحران و مانور پدافندی و مقابله با بحران در محوطه شرکت آب منطقه‌ای کردستان با حضور اعضای جلسه، برگزار گردید.