استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 615831
شنبه - 29 دی 1397 - 15:28

برگزاری جلسه هماهنگی آمادگی شرکت گاز استان قم برای فصل زمستان

جلسه ای تحت عنوان هماهنگی آمادگی شرکت گاز استان قم برای فصل زمستان با حضور مدیر عامل و مسئولین شرکت در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار گردید.

برگزاری جلسه هماهنگی آمادگی شرکت گاز استان قم برای فصل زمستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، جلسه ای تحت عنوان هماهنگی آمادگی شرکت گاز استان قم برای فصل زمستان با حضور مدیر عامل و مسئولین شرکت در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه آقای علیرضا نصیری مدیر عامل شرکت گاز استان قم ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای صورت گرفته در سطح شرکت، بر آمادگی کلیه کارکنان به ویژه کارکنان بهره برداری در فصل سرد در ارائه خدمت صادقانه تأکید نمود و در این خصوص گفت: بازدید و بررسی تأسیسات از جمله ایستگاهای گاز و خطوط و شبکه و شیرهای گاز در اولویت کاری واحدهای بهره برداری قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان قم در ادامه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه واحدها و نواحی گازرسانی و کارکنان شرکت که با جدیت تمام تلاش صادقانه در گسترش گازرسانی و ارائه خدمت در سطح استان انجام وظیفه می نمایند، تأکید بر وصول مطالبات شرکت و برخورد مناسب با ارباب رجوع را سفارش نمودند و در پایان این جلسه هر یک از رؤسای نواحی نقطه نظرات خود را در زمینه های مختلف بیان کردند.

ایشان در ادامه بر حفظ آمادگی شرکت گاز استان بر مقابله با سرما اشاره نمود و اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام گرفته و با استفاده از همه توان و ظرفیت شرکت برای تأمین گاز پایدار و مستمر و ایمن برای مشترکین استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اهمیت تأمین سوخت جایگزین از سوی سازمان های خدمات رسان، صنایع پر مصرف و خدمات عمومی افزود: تمامی سازمان های خدمات رسان و صنایع پر مصرف و خدمات عمومی از قبیل نانوایی ها، بیمارستان ها و … بایستی به سوخت دوم مجهز گردند و ادارات گاز استان هماهنگی های لازم را انجام و اطلاع رسانی نمایند.

آقای نصیری همچنین مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکین را خواستار شد و افزود: مدیریت مصرف گاز یکی از مهمترین موضوعاتی است که در صورت رعایت آن از سوی مشترکین، علاوه بر صرفه اقتصادی برای مشترکین از بروز مشکلات در پیک مصرف جلوگیری می کند.