استانها » تهمینه دباغ چی » تولیدی » مرکزی
کد خبر : 899943
دوشنبه - 18 آذر 1398 - 12:43

برگزاری جشن روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکزشازند

به مناسبت روز بزرگداشت دانشجو، با شرکت گسترده دانشجویان و با حضور، فرماندار شهرستان، رئیس دانشگاه، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان مرکزی، رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولین و اساتید و کارکنان دانشگاه، جشن بزرگ روز دانشجو در سالن امفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار گردید.

برگزاری جشن روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکزشازند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به مناسبت روز بزرگداشت دانشجو، با شرکت گسترده دانشجویان و با حضور، فرماندار شهرستان، رئیس دانشگاه، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان مرکزی، رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولین و اساتید و کارکنان دانشگاه، جشن بزرگ روز دانشجو در سالن امفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار گردید. دکتر مهدی صفری رئیس دانشگاه در ابتدا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی سال ۱۳۳۲، شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای دانشجو، شهدای انقلاب، شهدای علم و فن آوری و امام شهدا، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و همچنین سلام و درود بر سکاندار کشتی عظیم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)) روز دانشجو را بر دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شازند تبریک گفت.

وی افزود: در معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه مشارکت حداکثری دانشجویان در برنامه‌های مختلف دانشگاه بسیار حائز اهمیت است که برگزاری این برنامه با مشارکت دانشجویان حداکثری بوده است.

این جشن که باحضور گسترده و پرشور دانشجویان برگزار گردید با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد از جمله اجرای مسابقه برای دانشجویان، اجرای هنرمندان مختلف و کمدین های مطرح و همچنین اجرای خوانندگی توسط خواننده‌های مطرح شهرستان و اجرای موسیقی زنده ادامه یافت. در پایان از فعالین انجمنهای علمی و فعالین کانون‌های فرهنگی و هنری و تشکلهای دانشجویی و مقام آوران ورزشی دانشگاه با اعطا لوح یاد بود و تقدیم هدایای نفیس تقدیر و تشکر گردید.