استانها » البرز
کد خبر : 617596
یکشنبه - 30 دی 1397 - 20:15

برگزاری استارتاپ ویکند امنیت سایبری در دانشگاه خوارزمی

استارتاپ ویکند به مدت ۳ روز متوالی در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود تا علاقمندان به این عرصه ایده‌های خود را ارائه دهند.

برگزاری استارتاپ ویکند امنیت سایبری در دانشگاه خوارزمی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز به نقل از روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، استارتاپ ویکند به مدت  ۳ روز متوالی از ۱۰ تا ۱۲ بهمن ۹۷ در دانشگاه خوارزمی (پردیس کرج) برگزار می‌شود تا علاقمندان به این عرصه گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

روال برگزاری به این ترتیتب است: روز چهارشنبه افراد ایده‌های خود را مطرح می‌کنند به این صورت که شرکت کنندگان هم می‌توانند صاحب ایده باشند و هم نباشند. در روز پنج شنبه ایده های منتخب شروع به تیم سازی نموده و کارگاه‌های کسب و کاری خواهند داشت.

روز جمعه گروه ها آخرین تلاش‌ها را در راستای تولید نمونه اولیه محصول شان انجام می‌دهند و آماده ارائه آن در حضور داوران می‌شوند.عصر روز جمعه  زمان بررسی ایده‌ها و محصول اولیه حاصل از ایده است.

در نهایت سه تیم برتر با رأی نهایی داوران انتخاب می‌شوند. برنده واقعی این رویداد گروه‌هایی هستند که تیم تشکیل شده خود را بعد از رویداد حفظ کرده و با تجربیاتی که به دست آورده‌اند استارت‌آپ خود را تبدیل به یک شرکت سودآور کنند.

گفتنی است استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی با متد بین‌المللی است که در ۳ روز متوالی در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل ایده پردازان، برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند.

انتهای پیام/و