استانها » خبر پوششی » خراسان رضوی
کد خبر : 377940
سه شنبه - 16 مرداد 1397 - 09:42

برگزاری ۶۰ رویداد در نمایشگاه بین المللی مشهد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت : برنامه امسال شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد، برگزاری ۶۰ رویداد نمایشگاهی است که برخی از این رویدادها برای نخستین بار برگزار می شود.

برگزاری ۶۰ رویداد در نمایشگاه بین المللی مشهد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علیرضا هوشنگ نژاد در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: تاکنون تعداد رویدادهای نمایشگاهی ۳۳ درصد، فضای برگزاری نمایشگاه ۲۵ درصد، تعداد غرفه داران در نمایشگاه ها ۲۱ درصد، تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه ۱۳ درصد و درآمد نمایشگاه ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه قبل از آن افزایش داشته است.

هوشنگ نژاد تصریح کرد: برنامه امسال شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد، برگزاری ۶۰ رویداد نمایشگاهی است که برخی از این رویدادها از جمله نوروزگاه، برند حلال، کودک و آینده و محصولات ارگانیک برای نخستین بار می باشد..

وی عنوان کرد: این محل ۶۰ هکتار زمین در اختیار دارد که ۵۰ درصد آن به بهره برداری رسیده و از این میزان ۲۵ هزار مترمربع به فضای مسقف، ۲۰ هزار مترمربع به فضای باز و فضایی با گنجایش ۴۱۰۰ خودرو اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: برخورداری از اولین برنامه راهبردی نمایشگاهی، طرح جامع توسعه نمایشگاهی، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاهی، عنوان خادم صادراتی نمایشگاهی کشور، عضویت در اتحادیه نمایشگاه های جهان و عضویت در تشکلهای مختلف استانی و ملی را از دستاوردهای شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد است..

هوشنگ نژاد با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی مشهد قوی ترین نمایشگاه کشور به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه توانمندی های داخلی ایران در خارج از کشور است، افزود: تاکنون ۷۱ رویداد نمایشگاهی را در خارج از کشور برگزار کرده و امسال نیز مجوز برگزاری پنج نمایشگاه توانمندی های کالایی ایران در خارج از کشور را در اختیار دارد.

وی درخصوص هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته بیان کرد: نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد قوی ترین رویداد نمایشگاهی این شهر است که هر سال برگزار می شود ، این نمایشگاه امروز با حضور مقامات کشوری و استانی برپا می شود