استانها » خبر پوششی » خراسان رضوی
کد خبر : 627814
چهارشنبه - 10 بهمن 1397 - 13:43

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی، پوشاک، منسوجات خانگی و صنایع وابسته

مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی، پوشاک، منسوجات خانگی و صنایع وابسته در مشهد از ۹ الی ۱۲ بهمن ماه جاری خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی، پوشاک، منسوجات خانگی و صنایع وابسته

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمدجواد محبی اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته بندی، کارتن سازی و ماشین آلات وابسته، تبلیغات تابلوسازی، خدمات و ملزومات وابسته و نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی، پوشاک، منسوجات خانگی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافت.

محبی تصریح کرد: از سال ۱۳۸۹ تاکنون نمایشگاه صنعت نساجی در مشهد گشایش نیافته بود اما امسال به همت مسئولان و فعالان اقتصادی بعد از هفت سال وقفه نمایشگاه صنعت نساجی، پوشاک، منسوجات خانگی و صنایع وابسته برپا شد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه هفت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده که از این میزان در سه هزار مترمربع آن ۶۲ شرکت داخلی و نمایندگان پنج برند خارجی دستاوردهای خود را در قالب ۲۲۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.

مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی، کارتن سازی و ماشین آلات وابسته، تبلیغات، خدمات و ملزومات وابسته در هفت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی گشایش یافته است.

محبی گفت: در این نمایشگاه نیز ۸۳ شرکت داخلی از ۱۱ استان کشور در ۲ هزار مترمربع غرفه مختلف محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: شمار غرفه های هفتمین نمایشگاه صنعت چاپ نسبت به دوره قبلی آن ۱۵ درصد افزایش داشته است.

مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در پایان گفت: نمایشگاه های ذکر شده از ۹ الی ۱۲ بهمن ماه پذیرای علاقه مندان است و در این مدت هیات های تجاری از کشورهای افغانستان، آذربایجان، عراق و پاکستان نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.