برگزاری نشست هم‌اندیشی با کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حمل‌ونقل مسافر کشور

​نشست هم‌اندیشی معاون وزیر راه و شهرسازی با کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور، برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حمل‌ونقل مسافر کشور

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این نشست اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات رانندگان و صنوف حمل و نقل جاده‌ای، در اولویت کاری این سازمان قرار دارد که در این راستا با تشکیل نشست‌های راهبردی در دو بخش کالا و مسافر در نظر است با نظرخواهی و هم‌فکری با نمایندگان تشکل های صنفی درخصوص رفع مسائل و مشکلات تصمیمات راهبردی اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مسائل و مشکلات خارج از حیطه وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای بوده و مربوط به سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ های اجرایی است که از سوی کمیته راهبردی این سازمان مکاتبات لازم صورت گرفته و تا دستیابی به حل و فصل مشکلات، پیگیری می‌شود.
این گزارش حاکی است در این نشست از سوی نمایندگان کانون انجمن‌های صنفی مشکلات مربوط به افزایش مصرف سوخت ناوگان باتوجه به افزایش دمای هوا، افزایش قیمت روغن و لوازم یدکی، همچنین مسائل مربوط به ضوابط فعالیت شرکت‌ها ، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان مقرر شد از سوی کارگروه رسیدگی به مشکلات حمل و نقل مسافر، تصمیمات راهبردی اتخاذ و جهت اجرا، ابلاغ و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.