استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 522056
سه شنبه - 22 آبان 1397 - 15:37
مدیرعامل استراتژیهای کملئون:

برند سازی از طریق گردشگران ممکن می شود/ضرورت استفاده از بستر شبکه های اجتماعی

مدیرعامل استراتژیهای کملئون در پنل تخصصی این اجلاس گفت: ما در صدد هستیم گردشگری را در بخش خصوصی و دولتی در قالب همکاری ترویج دهیم.

برند سازی از طریق گردشگران ممکن می شود/ضرورت استفاده از بستر شبکه های اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل استراتژیهای کملئون در پنل تخصصی این اجلاس گفت: ما در صدد هستیم گردشگری را در بخش خصوصی و دولتی در قالب همکاری ترویج دهیم.

جنس تراینهارت با طرح این سئوال که از تکنولوژی چطور میتوانیم برای گردشگری استفاده کنیم، گفت:باید از تصویر سازی هایی که بر شبکه های اجتماعی غالب هستند بهره برد.
وی در خصوص برند سازی گفت: برند سازی از طریق گردشگران ممکن شده و راه را برای رسیدن به هدف هموار می کند.

تراینهارت اظهار داشت: شرکت ها هزینه های بسیاری در خصوص تبلیغات انجام می دهند اما گاهی پیام ها نادیده گرفته می شود.

وی گفت: در این زمینه تولید محتوا بسیار نقش آفرین است و می تواند تاثیرات خوبی در بهبود مصرف کنندگان بگذارد و میزان فروش را افزایش دهد.

مدیرعامل استراتژیهای کملئون بیان داشت: بیان خاطرات نیز یک ابزار قدیمی است که برای ایجاد برند سازی و اشتراک گذاری روایات استفاده می شده است.

وی بابیان اینکه در جذب گردشگر بیان خاطرات حائز اهمیت است، گفت: این امر باعث می شود گروه های مختلف کنار هم باشند و با این کار نه تنها باعث فروش شده بلکه باعث ایجاد اعتماد هم می شویم.

وی ادامه داد: اشتراک گذاری اطلاعات در فضای اجتماعی بسیار خوب است و باید از بستر شبکه های اجتماعی استفاده کرد.