تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 573330
یکشنبه - 25 آذر 1397 - 16:21

برنامه WhatsApp Sticker از روی اپ استور حذف شد!

به تازگی خبری جدید در مورد واتساپ و برنامه آن منتشر شده که نشان می دهد این شرکت تصمیم گرفته تا برنامه WhatsApp Sticker را از روی اپ استور به طور موقت حذف کند.

برنامه WhatsApp Sticker از روی اپ استور حذف شد!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبری جدید در مورد واتساپ و برنامه آن منتشر شده که نشان می دهد این شرکت تصمیم گرفته تا برنامه WhatsApp Sticker را از روی اپ استور به طور موقت حذف کند.

امکانات عجیب برنامه WHATSAPP STICKER

برنامه WhatsApp Sticker تا یک ماهی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس بود ولی به نظر می رسد که این برنامه در گوشی های iPhone به مشکلاتی برخورده است. برخلاف رقبای برنامه واتساپ که به مخاطب اجازه می دهند تا استیکر مورد علاقه خود را از خود برنامه دانلود کنند ، برنامه واتساپ کاربران خود را وادار می کند تا برای دریافت استیکرها برنامه ای جدا را دانلود کنند.

لینک دسترسی به برنامه WHATSAPP STICKER

حال برای اینکه واتساپ این فرآیند را راحت تر کند ، لینکی در داخل برنامه خود قرار داده تا کاربران پس از کلیک روی آن به برنامه اصلی برای دریافت استیکرها منتقل شوند و خیلی سریع برنامه را دانلود کنند ولی به نظر می رسد که به دلیل مشکلات اخیر این افزونه فعلا غیر فعال شده است.برنامه WhatsApp Sticker

غیرفعال شدن برنامه WHATSAPP STICKER در اپ استور

اگر برنامه واتساپ همین شیوه را برای دانلود استیکرها ادامه دهد ، احتمالا تا ماه های آینده شاهد هزاران برنامه برای دانلود استیکر در اپ استورهای مختلف خواهیم بود و این موضوع اصلا نمی تواند خوشایند برنامه واتساپ باشد. اگرچه اپل به تازگی اخلاق خود را در این زمینه نشان داده و مشخصا اشاره کرده که اصلا طرفدار پاک کردن این سبک از برنامه ها نیست. شاید به همین دلیل بوده که برنامه واتساپ لینک خود را فعلا غیرفعال کرده است.

برنامه های مشابه برنامه WHATSAPP STICKER

در حال حاضر شما با یک جستجوی سریع در اپ استور شاهد خواهید که بود که برنامه WhatsApp Sticker چند نمونه مشابه در این بازار دارد و به خاطر اینکه اپل به این زودی ها سیاست های خود را تغییر نمی دهد بهتر است که برنامه واتساپ سیستم استیکر خود را به داخل برنامه اضافه کند وگرنه با چالش ناراحتی کاربران مواجه خواهد شد که این امر به نظر ما نمی تواند خیلی برای واتساپ جالب باشد. همه ما منتظر هستیم تا ببینیم که شرکت واتساپ چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت و آیا این مشکل را به زودی برطرف خواهد کرد یا خیر.