موسیقی و هنرهای تجسمی » هنر
کد خبر : 481964
چهارشنبه - 25 مهر 1397 - 15:48

برنامه کنسرت‌های حافظ و شهرام ناظری در کانادا

حافظ ناظری به همراه پدرش دور جدید فعالیت‌‌های خود را در کشور کانادا از سرگرفته است.

برنامه کنسرت‌های حافظ و شهرام ناظری در کانادا

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حافظ ناظری دور جدید فعالیت‌‌های خود را در کشور کانادا از سرگرفته و این در حالی است که از بدو ورود این هنرمند به کانادا، رسانه‌های این کشور استقبال قابل توجهی از این موضوع داشتند.

حافظ ناظری با همراهی استاد شهرام ناظری و گروه بین‌المللی «ناگفته» چندی پیش تمرینات خود را در کشور کانادا آغاز و اولین اجرای خود را ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) در اتاوا روی صحنه بردند. این در حالی است که ۱۴ اکتبر (۲۲ مهرماه) مونترال میزبان حافظ ناظری و گروهش بود.

اما ۲۱ اکتبر مصادف با ۲۹ مهرماه اعضای گروه به تورنتو سفر خواهند کرد؛ ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) کلگری و در نهایت ۲۸ اکتبر (۶ آبان‌ماه) ونکوور میزبان فصل جدیدی از ناگفته خواهد بود.

آلبوم ناگفته از پروژه سمفونی رومی در سال ۲۰۱۴ توسط حافظ ناظری به همراه دیوید فراست، تهیه‌کننده برنده جایزه گرمی آن به تولید رسید که گفته شده ضبط این آلبوم بیش از ۵۰۰۰ ساعت زمان برده است. این آلبوم با بهره‌گیری از اشعار مولانا و توسط موزیسین‌های برجسته بین‌المللی و با صدای استاد شهرام ناظری توسط یکی از پرفروش‌ترین سازندگان، دیپاک چپرا تنظیم شده و اولین آلبوم هنرمندان خاورمیانه بود که به صدر چارت موسیقی کلاسیک بیلبورد رسید.

انتهای پیام/