تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » لپ تاب
کد خبر : 384622
پنجشنبه - 25 مرداد 1397 - 12:40

بررسی مناسب ترین لپ تاپ برای کودکان در بازار

انتخاب لپ تاپ برای کودکان بسیار کار سختی است. در سال های جاری تب تکنولوژی به گونه ایی تبدیل شده است که افراد کم سن و سال نیز به سمت این پیشرفت ها حرکت کرده اند و بعد از استفاده موبایل و تبلت توسط کاربران سال جاری استقبال از لپ تاپ توسط این گروه سنی نیز بسیار زیاد بوده است.

بررسی مناسب ترین لپ تاپ برای کودکان در بازار

به گزارش پایگاه خبری ربیع،انتخاب نوع لپ تاپ برای این رده سنی از نظری اهمیت دارد که باید تمام قابلیت های که در اختیار کاربران قرار می گیرد مطابق نیاز های آن ها باشد و هیچ گونه آسیبی به چشم آن ها نزند. از طرفی دیگر وزن سبک برای لپ تاپ ها بسیار در این رده سنی با اهمیت است. حال قصد داریم به بررسی پند لپ تاپ ارزشمند موجود در بازار جهانی برای کودکان بپردازیم:

DELL CHROMEBOOK 11 3180

این مدل برتری لپ تاپ مناسب کودکان است و مشخصاتی را شامل شده که می تواند تمام نیاز های کودکان و همچنین بزرگسالان را به برترین نحو انجام دهد.

پردازنده: Intel Celeron N3060 ، کارت گرافیک: Integrated (320MHz) ، رم : ۲GB – ۴GB ، صفحه نمایش: ۱۱.۶ اینچ که دارای دو نوع صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی است ، حافظه : ۱۶GB – ۳۲GB eMMC

این لپ تاپ که ظاهری بسیار شیک دارد با قیمت مناسبی در بازار جهانی موجود است اما گرافیک ضعیف و کیفیت صفحه نمایشی که شاید برای بازی های گرافیکی مناسب نباشد نقطه ضعفه این لپ تاپ پرفروش محسوب می شود.

LENOVO IDEAPAD 120S

اگر به دنبال استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز باشید بدون شک باید به سراغ این مدل از لپ تاپ های لنوو بروید. این لپ تاپ ارزشمند دارای امکانات خوبی را با خود به همراه دارد که به نظر بیش از کودکان برای نوجوانان نیز مناسب است

پردازنده: Intel Celeron N3350 ، گرافیک: Intel HD Graphics 500 ، رم: ۲GB ، صفحه نمایش: ۱۱.۶ اینچی با کیفیت صفحه نمایش اچ دی، حافظه داخلی: ۶۴GB eMMC

لین لپ تاپ ارزشمند مانند لپ تاپ قبلی ویژگی های خوبی را از نظر قیمت و کیفیت و به همراه دارد اما قابلیت استفاده از قلم در این مدل وجود ندارد و فقط کاربرانی که قصد استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ را دارند می توانند آن را خرید بهتری در مقایسه با نسخه دوم بدانند.

ASUS TRANSFORMER MINI T102HA

گزینه آخر یک لپ تاپ گران قیمت تر است که به کاربران اجازه می دهد تبلت و لپ تاپ را همزمان در اختیار کودکان قرار دهند. این لپ تاپ تمام نیاز های روز مره و حتی حرفه ایی را به برترین شکل انجام می دهد ویژگی های این لپ تاپ به شرح زیر است:

پردازنده: Intel Atom x5 ، گرافیک: Intel HD Graphics ، رم: ۲GB – ۴GB ، صفحه نمایش : ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن اچ دی ، حافظه : ۶۴GB

این لپ تاپ پر از قابلیت های مثبت است و بدون شک پیدا کردن نقطه ضعف بسیار سخت است و پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید لپ تاپی با قیمت بالاتر را دارید به سراغ این لپ تاپ ارزشمند برای کودکان خود بروید.